• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hur ser din "samling" ut idag?

Criss Cross

Playing with fire
2-Faktor
Ett gäng gamla stålklockor.

025.jpg
Uj uj, dom var gamla. Glaset ser riktigt repigt ut på den däringa kronografen i hörnet. ;)
 

MatizM

Breitling
Ett mål i livet är att någon gång skaffa en samling med klockor av den högre kvalité. Som de flesta av er kan bli stolta över. I dagsläget dock och med tanke på ekonomin så är jag nöjd med det jag har idag. En bra start tycker jag.
 

Bilagor

  • 20180327_221751.jpg
    20180327_221751.jpg
    151.3 KB · Visningar: 7

Kessler

Rolex
2-Faktor
Min japanska samling. Ska in en Orient Mako på sista platsen. Sen har jag 6 sexiga Japaner.

Sen är det ju slut på plats i lådan ifall jag inte tar bort några brillor. Men ska nog in en lite rolig Swatch, sen är jag nöjd tills vidare, ska spara ihop till en Tissot eller certina i framtiden. Men alla dessa klockor är köpta i år så ska ta det lite lugnt sen.
20180413_214710.jpg
 

Öbo

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
En är för lite, tre är för mycket!
Gött, grattis!
Men! Se till att byta bild på din fina DJ så att man inte ser serienumret.
En annan grej: var inte din Hulk från 2013? Isf har du nog fått fel färg på tagen, det borde nog vara en röd en.
Hur som helst - grattis till två riktigt fina klockor!
 
Senast ändrad:

Öbo

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Gött, grattis!
Men! Se till att byta bild på din fina DJ så att man inte ser serienumret.
En annan grej: var inte din Hulk från 2013? Isf har du nog fått fel färg på tagen, det borde nog vara en röd en.
Hur som helst - grattis till två riktigt fina klockor!
Bild bort härifrån också...
 
Topp