Uj uj, dom var gamla. Glaset ser riktigt repigt ut på den däringa kronografen i hörnet.Ett gäng gamla stålklockor.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Uj uj, dom var gamla. Glaset ser riktigt repigt ut på den däringa kronografen i hörnet.Ett gäng gamla stålklockor.
I genomsnitt 50 år gamla så lite repiga har de allt blivit.Uj uj, dom var gamla. Glaset ser riktigt repigt ut på den däringa kronografen i hörnet.
Grym samling! Riktigt fin låda dessutom!Ett gäng gamla stålklockor.
Ett gäng gamla stålklockor.
Tack!Riktigt imponerande samling. Stor hatt av! Vill minnas att du hade en gammal sub med riktigt patinerad tavla?
Snyggt!Gillar svarta urtavlor här kommer en bild !
Från förra veckan!
Trevligt. Kör du bara vintage?Samlingen idag. Har en rad till i lådan som behöver fyllas på
Jag ser ickevintage på bildenTrevligt. Kör du bara vintage?
Drar en vild chansning på att du gillar nato-band !En salig blandning...
Sant, kollade lite för snabbt. Men det är väldigt vintage.Jag ser ickevintage på bilden
Trevligt. Kör du bara vintage?
En icke-vintage äger jag - Vostok Amphibian på övre raden Edit: Skx007 är kanske inte vintage hellerJag ser ickevintage på bilden
Två 90-talare i toppskick, en Seiko Padi och en 114060. Känns rätt stabilt just nu
Du å jag delar både namn å samling tummen upp!Inte så värdefull samling men jag gillar samtliga klockor på sitt sätt. Nästa kan mycket väl bli en Seiko Moonphase av något slag eller dykare på länk runt 38mm!
Gött, grattis!En är för lite, tre är för mycket!
Bild bort härifrån också...Gött, grattis!
Men! Se till att byta bild på din fina DJ så att man inte ser serienumret.
En annan grej: var inte din Hulk från 2013? Isf har du nog fått fel färg på tagen, det borde nog vara en röd en.
Hur som helst - grattis till två riktigt fina klockor!
Grön kom 2015. Grön= 5 års garantiFör när jag kollar runt har visa gröna å visa röda å alla e 13