Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Coola! Är det tim- eller minutvisare på den i mitten?Så här ser det ut idag
Det är en sekundvisare, timmar och minuter visas på hjulen till vänsterCoola! Är det tim- eller minutvisare på den i mitten?
@Per Den där daytonan där! Vad går en sån på cirkus? Om man får fråga panelen?Uj uj, dom var gamla. Glaset ser riktigt repigt ut på den däringa kronografen i hörnet.
Grattis till Seikon, skitsnygg Edit: den längst till vänster.
Efter senaste inköpet ser det ut så enligt nedan. Ja, jag vet att jag måste skaffa större låda
Galet fina & snygga klockor!Efter att jag har sett allt här så vågar jag knappt visa min "samling"
Men här kommer den iaf
Och en lite renare bild på mina favoriter
Men har fortfarande tankar om att bli av med Subben och satsa på helguld......
Det senaste tillskottet i samlingen: Hamilton 6274 Dual Face Curvex Travel (ibland kallad American Traveller). En liten godsak som mäter 23x44 mm och sportar 16 mm band. Antagligen från tidigt 90-tal.Vad är det för klocka som är fyrkantig med dubbla urtavlor?
Varför ska du skaffa klockor som andra ska bli stolta över, gå på din egna linje, köp o samla på det du gillar. Skit i andra, i det avseendet.Ett mål i livet är att någon gång skaffa en samling med klockor av den högre kvalité. Som de flesta av er kan bli stolta över. I dagsläget dock och med tanke på ekonomin så är jag nöjd med det jag har idag. En bra start tycker jag.
Jäkla härlig blandning, gillade den, grattisTvå 90-talare i toppskick, en Seiko Padi och en 114060. Känns rätt stabilt just nu
Ett mål i livet är att någon gång skaffa en samling med klockor av den högre kvalité. Som de flesta av er kan bli stolta över. I dagsläget dock och med tanke på ekonomin så är jag nöjd med det jag har idag. En bra start tycker jag.
Jäkla härlig blandning, gillade den, grattis
Kan ni hjälpa mig döpa "terroristen på NATO:t" till något roligt?
Den där daytonan där! Vad går en sån på cirkus? Om man får fråga panelen?
Ja absolut! Men ändå intresserad av ett hum, ifall det är något nårbart eller man får lägga den drömmen på hyllanRätt tråkigt att bara prata pengar, men kolla lite på Chrono på referenserna 6263 och 6265 för att få ett humm.
Var nogsam med skick och att allt är original innan du hugger en.
Här är min nuvarande samling. Jag måste säga att jag är rätt nöjd för tillfället!
Ja absolut! Men ändå intresserad av ett hum, ifall det är något nårbart eller man får lägga den drömmen på hyllan
PMDin Seamaster är riktigt trevlig, hör av dig om du går i tankarna att sälja..