Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Glömde den här lilla rymlingenStatus i lådan
Nya ks andan vettu.Förstod inte ens varför det behövde bli en diskussion när allt handlade om ett möjligt slarvigt uttalande från mig. Ber om ursäkt om någon blev kränkt men tycker det var onödigt att med vilje tolka det jag skrev som något negativt. Framförallt när jag förtydligade det väldigt strax därefter
Ja sjukt tråkig utveckling.Nya ks andan vettu.
Kan bara instämma med dig tyvärr, vart här sedan 2014 regga mig 1-2 år senare men mycket har hänt redan på de få åren.Ja sjukt tråkig utveckling.
Jäkla trevlig och dynamisk duo!Får väl posta mitt, dessa 2 får regelbunden klocktid alltså varje dag. Jag har även sparat min första klocka vilket var en DG (med tv-skärmen) det är alltså 12 år sedan jag köpte den som 14 åring. Kändes som en halv förmögenhet då.
Ska väl tilläggas att jag även har en tudor Harrods men den ligger på försäljning.
Hoppas snart införskaffa en omega semester eller någon typ av GS dregglar efter så många så ingen solklar favorit.
Fan vad man saknar sin VC nu!Lite hackat, blandat och malet men stål är en gemensam ingrediens antar jag...
Kom och köp. Funderar på att säljaFan vad man saknar sin VC nu!
Kommer bli svårt att hålla mig till 1 in, 1 ut nu. Aquanaut får mest tid, därefter delat mellan Tank och Explorer.
Kan man få en närbild på Moonfejsaren?För dem med som har svårt att se.
Seamaster 300m CO-AX
Maurice blöblöblö Diver Pontos
Subban
Speedygonzales Schumacher (Tyvärr ingen Paul Newman)
Zenith Moonfejsare
Kan man få en närbild på Moonfejsaren?
Texturen i tavlan här var mumma! Bra blandning imoDen kom lite i skymundan på förra bilden men den är galet snygg!.
Panoramadatum, logga som INTE står centrerad, räfflad urtavla i mitten, liten sekundsnurra och månfas, gotto love it.
downsides: Ingen lume..
Riktigt trevlig! Jag har inte riktigt fastnat för moonphase tidigare (självklart bara en tidsfråga när man hänger på detta forum), men j-vlar vad jag tyckte om den tavlan.Den kom lite i skymundan på förra bilden men den är galet snygg!.
Panoramadatum, logga som INTE står centrerad, räfflad urtavla i mitten, liten sekundsnurra och månfas, gotto love it.
Riktigt trevlig! Jag har inte riktigt fastnat för moonphase tidigare (självklart bara en tidsfråga när man hänger på detta forum), men j-vlar vad jag tyckte om den tavlan.
Bra samling överlag!
Den röda tråden är både bra och rimligt att förhålla sig till.Kommer bli svårt att hålla mig till 1 in, 1 ut nu. Aquanaut får mest tid, därefter delat mellan Tank och Explorer.
Jäklar vad fin, vad heter modellen?Den kom lite i skymundan på förra bilden men den är galet snygg!.
Hur stor är den?Den kom lite i skymundan på förra bilden men den är galet snygg!.
Zodiac is the shit?En väldigt specifik del av min samling...
You betZodiac is the shit?
Jäklar vad fin, vad heter modellen?
Är det Clous de Paris-mönster i mitten?Texturen i tavlan här var mumma! Bra blandning imo