• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Hur ser din "samling" ut idag?

C31696B0-0D83-4067-89AE-768DC70E0745.jpeg
Status i lådan

Får väl posta mitt, dessa 2 får regelbunden klocktid alltså varje dag. Jag har även sparat min första klocka vilket var en DG (med tv-skärmen) det är alltså 12 år sedan jag köpte den som 14 åring. Kändes som en halv förmögenhet då.
Ska väl tilläggas att jag även har en tudor Harrods men den ligger på försäljning.

Hoppas snart införskaffa en omega semester eller någon typ av GS dregglar efter så många så ingen solklar favorit.

Bilagor

• DAE79898-B651-4B91-B149-6560936F80BC.jpeg
    DAE79898-B651-4B91-B149-6560936F80BC.jpeg
    281.1 KB · Visningar: 9
Får väl posta mitt, dessa 2 får regelbunden klocktid alltså varje dag. Jag har även sparat min första klocka vilket var en DG (med tv-skärmen) det är alltså 12 år sedan jag köpte den som 14 åring. Kändes som en halv förmögenhet då.
Ska väl tilläggas att jag även har en tudor Harrods men den ligger på försäljning.

Hoppas snart införskaffa en omega semester eller någon typ av GS dregglar efter så många så ingen solklar favorit.
Jäkla trevlig och dynamisk duo!

Den kom lite i skymundan på förra bilden men den är galet snygg!.
Panoramadatum, logga som INTE står centrerad, räfflad urtavla i mitten, liten sekundsnurra och månfas, gotto love it.

downsides: Ingen lume..
zen.jpg
zen2.jpg
Riktigt trevlig! Jag har inte riktigt fastnat för moonphase tidigare (självklart bara en tidsfråga när man hänger på detta forum), men j-vlar vad jag tyckte om den tavlan.

Bra samling överlag!

Tillbaka
Topp