Ingen dålig samling!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ingen dålig samling!
wow, många fina klockor där, bra samling!Det har varit få klockbilder i tråden här på slutet, bildratiot behöver bättras på
Sköna Rolex...ar(?)
Tack! En del av nuvarande klockor, ska både banta ner och vidga mig, färre chronos till förmån för dykarewow, många fina klockor där, bra samling!
Ok, eller så får du köpa dykarchronosTack! En del av nuvarande klockor, ska både banta ner och vidga mig, färre chronos till förmån för dykare
Hehe, ja precis. Näe men primärt andra än de på bilden.Ok, eller så får du köpa dykarchronos
Vet du vilka som får lämna redan, rycker lite i köptarmen här?
Klassiker efter klassiker och en fantastisk YM på det. Mycket bra!
Vilket härligt gäng, Grattis till en fin samling.
Tack! Tissot Seastar ref 40508, Lemania 1277, 1969.
En bild till på kvällens havsvarg!
Snygg samling! Vad har du för bullhead inv panda där upp till vänster samt vanliga pandan upp till höger på mörkt läder?Det har varit få klockbilder i tråden här på slutet, bildratiot behöver bättras på
Härlig samling!
Tack, bullheaden är en noname med fransk dag/datum. Pandan är nån form av wakmann/breitling, låt oss kalla honom Mr Frankenstein..Snygg samling! Vad har du för bullhead inv panda där upp till vänster samt vanliga pandan upp till höger på mörkt läder?
Den vc'nLite hackat, blandat och malet men stål är en gemensam ingrediens antar jag...
DJ är superallsidig, Hamilton stor och 70-talscool, även om den inte är gjord på 70-talet!
Om du funderar på att flippa din datejust, hör gärna av dig!
Några av de bästa moderna sportreferenserna Rolex tillverkar bland mycket annat snyggt, riktigt vass samling!
Hamiltonen är en nylanserad version av deras första (har jag för mig) LED klocka just från ~70 talet. Är dessutom automatisk, de digitala siffrorna till trots.DJ är superallsidig, Hamilton stor och 70-talscool, även om den inte är gjord på 70-talet!
Bulovan är en mycket annorlunda klump med uberhäftigt flow i sekundvisaren!
Det är noterat !Om du funderar på att flippa din datejust, hör gärna av dig!
Jo, är medveten om automatiken!Hamiltonen är en nylanserad version av deras första (har jag för mig) LED klocka just från ~70 talet. Är dessutom automatisk, de digitala siffrorna till trots.
Skall vara 120 dagar, men det högsta jag provat var tre veckorJo, är medveten om automatiken!
Just därför blir den ännu coolare!
Har den inte rätt bra ”gångreserv” också?
Omöjlig att inte gillaSkall vara 120 dagar, men det högsta jag provat var tre veckor
Jädrans udda klocka är det hursomhelst, över 200 gram väger den. Byggd som en tank !
Sålde en identisk för 4 år sedan, aldrig ångrat mig så mycket över någotDet är noterat !
Skit händer...Sålde en identisk för 4 år sedan, aldrig ångrat mig så mycket över något