Riktigt bra, härlig patina.Tack, här på K&S, den låg ute ganska länge men byte till mig den i veckan, överraskande bra och har faktiskt blivit favoriten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt bra, härlig patina.Tack, här på K&S, den låg ute ganska länge men byte till mig den i veckan, överraskande bra och har faktiskt blivit favoriten
Riktigt snyggt armband på Explorer, var har du hittat det?Är ingen samling. Bara en duo. Men jag gillar båda
Theo and harris watch shop. Det är ett Jean rousseau Type OneRiktigt snyggt armband på Explorer, var har du hittat det?
Satan!!Några nya
Den lilla rackarn till höger hade jag inte haft nått emot att äga!Är ingen samling. Bara en duo. Men jag gillar båda
Sälj batman så slipper du rycka bort plastenTråkig samling egentligen. Sugen på att sälja en av dem.
Hehe bättre kan duSälj batman så slipper du rycka bort plasten
Håller med, dyra och vanliga. Behåll YM och köp något lite mer udda/spännande.Tråkig samling egentligen. Sugen på att sälja en av dem.
Håller med, YM:en är cool och bör behållas.Håller med, dyra och vanliga. Behåll YM och köp något lite mer udda/spännande.
Japp, typ samma klocka X 3.Tråkig samling egentligen. Sugen på att sälja en av dem.
Håller med, dyra och vanliga. Behåll YM och köp något lite mer udda/spännande.
Är vi lite sugna på att sälja helt ny klocka till premium för att tjäna lite?Tråkig samling egentligen. Sugen på att sälja en av dem.
Hehe här får vi ta fram någon form av strategi innan vi säljer något.Är vi lite sugna på att sälja helt ny klocka till premium för att tjäna lite?
Den där samligen var riktigt bra!En samling utan direkt tema. Saknas kanske något i ädelmetall, annars är jag nöjd.
Ej närvarande vid fototillfället: SARB065, får nog lämna snart
Om Subben är ett tillägg till samlingen, isåfall var är resten av samlingen?Ett tillägg i samlingen en Sub 116610LN. Förstår nu den otroliga populariteten av detta mästerverk. Ett pålägg är hantverket av en ekskiva jag stämjärna i form av mina card holders, i kombination av en klocklåda jag byggde som Submarinen passar bra in i. Vad tycks?
Kan vara en synvilla men suben ser ut att vara större än din arm. Hur är passformen egentligen?Ett tillägg i samlingen en Sub 116610LN. Förstår nu den otroliga populariteten av detta mästerverk. Ett pålägg är hantverket av en ekskiva jag stämjärna i form av mina card holders, i kombination av en klocklåda jag byggde som Submarinen passar bra in i. Vad tycks?
opppKan vara en synvilla men suben ser ut att vara större än din arm. Hur är passformen egentligen?
Om Subben är ett tillägg till samlingen, isåfall var är resten av samlingen?
Huvudsaken du är nöjd, det är viktigast.oppp
Upptäcktes nu i efterhand att det ser ut som det! Den är stor, kanske en aning för mycket. Men jag älskar den ändå
Himla trevlig samling! Bra jobbatI samlingen har jag en kombination av Tissot Jubileum, Moonwatch, Seamaster och en unik Omega från 1942 med urverk 33.3 CHRO T5. Och nu Suben 116610LN
Eeeeeh, den där gamla kronografen får du allt skryta lite med på vintageavdelningen. Ser galet fin ut.I samlingen har jag en kombination av Tissot Jubileum, Moonwatch, Seamaster och en unik Omega från 1942 med urverk 33.3 CHRO T5. Och nu Suben 116610LN
Nu snackar viI samlingen har jag en kombination av Tissot Jubileum, Moonwatch, Seamaster och en unik Omega från 1942 med urverk 33.3 CHRO T5. Och nu Suben 116610LN
Eeeeeh, den där gamla kronografen får du allt skryta lite med på vintageavdelningen. Ser galet fin ut.
Tycker nästan jag minns detta, men det var nog en annan overkligt fin samtida Omega.Tack, den har gått arv i familjen sedan 1942!