Speedywatches
Basic
Himla trevlig samling! Bra jobbat
Man tackar Dave!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Himla trevlig samling! Bra jobbat
Gedigen samling!En samling utan direkt tema. Saknas kanske något i ädelmetall, annars är jag nöjd.
Ej närvarande vid fototillfället: SARB065, får nog lämna snart
Håll hårt i denTack, den har gått arv i familjen sedan 1942!
Huvudsaken du är nöjd, det är viktigast.
Ser ut som att bandhornen sträcker sig utanför din handled så jag hade rekommenderat dig testa något något lite mindre. Tex en 16610, 14060 eller varför inte en 36mm Explorer 14270/114270
Här är en bättre bild på passformen!
Går en mycket lik på Kaplans kvalitetsauktion:Tack, den har gått arv i familjen sedan 1942!
Riktigt fin samling! Du råkar inte ha fler bilder på JLCn med månfas? Riktigt trevlig klocka men man ser dem inte så ofta här på forumetEn samling utan direkt tema. Saknas kanske något i ädelmetall, annars är jag nöjd.
Ej närvarande vid fototillfället: SARB065, får nog lämna snart
Går en mycket lik på Kaplans kvalitetsauktion:
https://www.kaplans.se/sv/auktioner/3453/vara/1485076
Klart vi löser det! Rotade fram några från telefonenRiktigt fin samling! Du råkar inte ha fler bilder på JLCn med månfas? Riktigt trevlig klocka men man ser dem inte så ofta här på forumet
Ser ut som att bandhornen sträcker sig utanför din handled så jag hade rekommenderat dig testa något något lite mindre. Tex en 16610, 14060 eller varför inte en 36mm Explorer 14270/114270
Jag tycker den ”biffiga” 116610 gör sig lite vassare på lite större handleder.
Eget exempel:
Men med det sagt är det viktigaste att du känner du nöjd med klockan! Så gillar du storleken är det vad du ska köra på!
Vackert! Tack broder!Klart vi löser det! Rotade fram några från telefonen
Snyggt! Själv har jag än så länge tre Omega. En Aqua terra, en speedmaster och ett antikt fickur. Ska försöka lösa en bild också...
plasta av battymannen kanske...Tråkig samling egentligen. Sugen på att sälja en av dem.
Tappar ju värde då!plasta av battymannen kanske...
Får göra det när jag har bestämt mig vilken jag ska behålla, vilket jag fortfarande inte har gjort.....plasta av battymannen kanske...
Annars en 14270 / 114270 ? Roligare än BB36 imo. (Dock går man betala ett högre pris vilket också kan vara en avgörande faktor så klart)
I princip enbart vintage för stunden, men funderar att prova något nyare som nästa klocka. Kanske en BB36.
Snyggt. Gillar storlekarna. Santosen är grym
I princip enbart vintage för stunden, men funderar att prova något nyare som nästa klocka. Kanske en BB36.
Behåll YM, sälj de andra två tråkiga och köp något annat rolig för att kompletteraFår göra det när jag har bestämt mig vilken jag ska behålla, vilket jag fortfarande inte har gjort.....