Köp en reverso i guld å ha den resten av livetJoo tror det är rätt steg att ta även fast jag tycker den är jäkligt bra, vet dock inte om jag ska köra på en äldre Rolex GMT Pepsi eller typ en Reverso i guld För många klockor och för lite pengar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Köp en reverso i guld å ha den resten av livetJoo tror det är rätt steg att ta även fast jag tycker den är jäkligt bra, vet dock inte om jag ska köra på en äldre Rolex GMT Pepsi eller typ en Reverso i guld För många klockor och för lite pengar
Jag förstår inte? Hur gör man det?resten av livet
Ja där har vi ett problemJag förstår inte? Hur gör man det?
Trevligt med tydliga mål!Samling och samling...men det är de tre som jag roterar mellan och fyller alla behov jag har när det kommer till klockor. Victorinoxen är den som får hänga med i byggen och på jakt. Till vardags, fest och jobb så får GS:en och Sinn turas om helt enkelt.
Målet är att utöka med ytterligare en klocka när finanserna tillåter, och just nu så är det en Omega AT som står högst upp på den listan.
Ahh är det du som köpt alla klockor jag varit nära att köpa!För tillfället ser den ut såhär, är väl bara en som inte är vintage, men något vattentätt måste man väl ändå ha?
Antagligen, med andra ord har du lika bra smak som mig men med lite bättre impulskontrollAhh är det du som köpt alla klockor jag varit nära att köpa!
Hehe så kanske det är! Dock så undrar jag om jag borde slagit till på Caballeron!Antagligen, med andra ord har du lika bra smak som mig men med lite bättre impulskontroll
Får man se vad som finns i?Jag samlar mest ovanliga vintage och konstiga limiterade klockor. För mig är det viktigt att se klockorna ofta. Varje klocka som ett unikt konstverk. Från Rolex till Casio. Inga bankfack!
Grym låda!Jag samlar mest ovanliga vintage och konstiga limiterade klockor. För mig är det viktigt att se klockorna ofta. Varje klocka som ett unikt konstverk. Från Rolex till Casio. Inga bankfack!
Sjuk låda!Jag samlar mest ovanliga vintage och konstiga limiterade klockor. För mig är det viktigt att se klockorna ofta. Varje klocka som ett unikt konstverk. Från Rolex till Casio. Inga bankfack!
Jag gissar att de paras ihop Casio, Seiko, TAG, Rolex, OmegaHej! Här kommer en bild på min samling bestående av en konfirmationspresent, en studentpresent, en 30 års present, en "grattis till pappa" present och ett blocket fynd under studietiden.
Väl mött!
hur får man tag i en sådan låda?Jag samlar mest ovanliga vintage och konstiga limiterade klockor. För mig är det viktigt att se klockorna ofta. Varje klocka som ett unikt konstverk. Från Rolex till Casio. Inga bankfack!
Mycket snyggt!Jag samlar mest ovanliga vintage och konstiga limiterade klockor. För mig är det viktigt att se klockorna ofta. Varje klocka som ett unikt konstverk. Från Rolex till Casio. Inga bankfack!
Vintage Rolex GMT är en stor påse pengar, men är summan inget problem kan man få en fin klocka. Dock inte mycket klocka per krona.Har rensat och sålt och nu ser det ut så här... bra blandning av nytt och gammalt att jobba vidare på, nu är frågan vad som ska in men det lutar åt en vintage Rolex GMT och en Grand Seiko GMT av något slag
Håller med, men känns som något man vill ha testat, vackra klockor om allt är rätt...Vintage Rolex GMT är en stor påse pengar, men är summan inget problem kan man få en fin klocka. Dock inte mycket klocka per krona.
Snyggt!
Fantastisk låda! Som många andra intresserad av var man får tag på en sådan och hur många den rymmer?Jag samlar mest ovanliga vintage och konstiga limiterade klockor. För mig är det viktigt att se klockorna ofta. Varje klocka som ett unikt konstverk. Från Rolex till Casio. Inga bankfack!
Mycket braI Dec 2016 slängde jag upp en bild på dåvarande kollektion bestående av 3 klockor, en Pam392, Rolex BLNR och en AP 26320st.
Idag, nästar tre år senare så kan jag konstatera att AP’s ROC frf är en lika stor favorit dock nu i uppdaterad referens.
Idag består kollektionen av;
Daytona
AP ROC
Zenith Defy ”Keramiskt”
DD40
FPJ Elegante
Fantastisk låda! Som många andra intresserad av var man får tag på en sådan och hur många den rymmer?