• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Hur ser din "samling" ut idag?

En del har gått ut,en del har kommit in.
Just nu ser det ut såhär. Gott och blandat typ.:)
IMG_20190917_181211.jpg
Intressant Oris. Tredje klockan andra raden. Berätta mer om den? :)

Trevligt!
Men ska du verkligen göra dig av med den bästa klockan i samlingen?! ;)
Tack!
Hahah, måste ju köpa fler pannor ;)
Tråkig? o_O Jag tycker det var en fin samling :happyhappy: men man tröttnar ju så det är som det är :D
Tack!
Tråkig som inte så varierande, annars är alla klockor i min samling trevliga men skulle vara trevligare med något dressat, GMT och Guld också men det kommer :)

Dags uppdatering på min nuvarande samling, rätt tråkig om jag ska vara ärlig men älskar dykare och köpt klockor som tilltalat mig, Rollen ligger dock illa till för att göra plats för något annat :)
IMG_20190928_133214_933.jpg
IMG_20190928_133214_937.jpg
IMG_20190928_133214_934.jpg
IMG_20190928_153430.jpg
Helt rätt att byta ut SD:n mot något lite blingigare, gärna något med lite mer liv och rörelse i tavlan.

Jag kan förstå att man vill ha en modern Rokex dykare om man bara ska ha en enda klocka då det är lagom storlek, tålig, vettig WR m.m, men har man ett antal klockor att rotera med blir den väldigt tråkig och intetsägande enligt mig.

Helt rätt att byta ut SD:n mot något lite blingigare, gärna något med lite mer liv och rörelse i tavlan.

Jag kan förstå att man vill ha en modern Rokex dykare om man bara ska ha en enda klocka då det är lagom storlek, tålig, vettig WR m.m, men har man ett antal klockor att rotera med blir den väldigt tråkig och intetsägande enligt mig.
Joo tror det är rätt steg att ta även fast jag tycker den är jäkligt bra, vet dock inte om jag ska köra på en äldre Rolex GMT Pepsi eller typ en Reverso i guld :nailbiting: För många klockor och för lite pengar :banghead:

Tillbaka
Topp