• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hur ser din "samling" ut idag?

Fredrik78

Cartier
En ska bort känner jag men vet ej vilken,det är jäkligt svårt detta!
Ha en trevlig kväll:)
FC677B82-6859-46A8-9D5E-33EC7D7C01BC.jpeg
 

Omega87

Rolex
pågajävel, inte ska du sälja din explorer?!
den ser ju riktigt fin ut
tycker du borde behålla den och addera en 14060 i sin tid (eller så fort du sålt en njure eller två)
Haha! :D Den är riktigt fin... Därför tar det emot en del att låta den gå. Har dock inte kommit så långt... (svårt med prissättningen) 14060 är najs men såld på datum så vill hellre ha en 16610.
 

Rulle

Audemars
köpte en "NOS" expy 114270 här för snart 2 år sedan för ungefär 46 så det är kul att se hur dessa ökar smått hela tiden
Haha! :D Den är riktigt fin... Därför tar det emot en del att låta den gå. Har dock inte kommit så långt... (svårt med prissättningen) 14060 är najs men såld på datum så vill hellre ha en 16610.

men ha kvar den!
dom blir svårare och svårare att hitta för rimliga pengar...
 

Omega87

Rolex
köpte en "NOS" expy 114270 här för snart 2 år sedan för ungefär 46 så det är kul att se hur dessa ökar smått hela tiden


men ha kvar den!
dom blir svårare och svårare att hitta för rimliga pengar...
Fint med en NOS! Har du kvar den?
Just nu har jag lite problem med prissättning och även lite tveksamhet till att sälja. Så fort man öppnar boxen och ser skönheten så blir man pånytt såld. Dessvärre har jag troligen annat på G och service på lite klockor så...
 

Rulle

Audemars
Fint med en NOS! Har du kvar den?
Just nu har jag lite problem med prissättning och även lite tveksamhet till att sälja. Så fort man öppnar boxen och ser skönheten så blir man pånytt såld. Dessvärre har jag troligen annat på G och service på lite klockor så...
ubdviker att sälja saker nufmrtiden!
tänker 5 gpnger före ett köp nuförtiden istället för massa apontanköp som jag höll på med förr så svar ja
 

Omega87

Rolex
ubdviker att sälja saker nufmrtiden!
tänker 5 gpnger före ett köp nuförtiden istället för massa apontanköp som jag höll på med förr så svar ja
Samma här... Sålt för mycket spontant så nu tänker man efter flera vändor innan. Därför svårt med Expyn... Svårt att egentligen ersätta den med något annat.
 
Topp