Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
fin Certina!Dagens samling.
Har precis startat min klocksamling , men fler är på väg in.
Den där 16234an hade jag kunnat tänka mig!Bara 114270:a och 16234:a kvar... 114270 är dock påväg den också... (svårt dock)
Satan vad man saknar Speedyn, kanske blir en sådan igen
Bort med SBGX063, behåll SBGV245 och North Flag. Två coola klockor, inte minst SBGV245 som jag själv ägt tidigare, den är tokfin.En ska bort känner jag men vet ej vilken,det är jäkligt svårt detta!
Ha en trevlig kväll
Haha! Den är riktigt fin... Därför tar det emot en del att låta den gå. Har dock inte kommit så långt... (svårt med prissättningen) 14060 är najs men såld på datum så vill hellre ha en 16610.pågajävel, inte ska du sälja din explorer?!
den ser ju riktigt fin ut
tycker du borde behålla den och addera en 14060 i sin tid (eller så fort du sålt en njure eller två)
Den där 16234an hade jag kunnat tänka mig!
Haha! Den är riktigt fin... Därför tar det emot en del att låta den gå. Har dock inte kommit så långt... (svårt med prissättningen) 14060 är najs men såld på datum så vill hellre ha en 16610.
Ja det är synnerligen svårt att banta ner den lilla samlingen mer..Bort med SBGX063, behåll SBGV245 och North Flag. Två coola klockor, inte minst SBGV245 som jag själv ägt tidigare, den är tokfin.
Jag sålde precis SBGX063:an! behövde en liten pushBort med SBGX063, behåll SBGV245 och North Flag. Två coola klockor, inte minst SBGV245 som jag själv ägt tidigare, den är tokfin.
Tycker du gjorde helt rätt valJag sålde precis SBGX063:an! behövde en liten push
Fint med en NOS! Har du kvar den?köpte en "NOS" expy 114270 här för snart 2 år sedan för ungefär 46 så det är kul att se hur dessa ökar smått hela tiden
men ha kvar den!
dom blir svårare och svårare att hitta för rimliga pengar...
ubdviker att sälja saker nufmrtiden!Fint med en NOS! Har du kvar den?
Just nu har jag lite problem med prissättning och även lite tveksamhet till att sälja. Så fort man öppnar boxen och ser skönheten så blir man pånytt såld. Dessvärre har jag troligen annat på G och service på lite klockor så...
Synd på Rolex paret bara annars är det ju en riktigt bra samling
Samma här... Sålt för mycket spontant så nu tänker man efter flera vändor innan. Därför svårt med Expyn... Svårt att egentligen ersätta den med något annat.ubdviker att sälja saker nufmrtiden!
tänker 5 gpnger före ett köp nuförtiden istället för massa apontanköp som jag höll på med förr så svar ja
Grattis till din Tudor! Otrolig bra klocka, har en också.Nu har den senaste medlemmen anlänt Tudor Hydronat 89190 den passar bra med de andra tycker jag.
Har ej bestämt vad som skall anskaffas i den sista luckan , vad tycker ni?
behöver inte hända så mycket tycker jagDet var länge sedan det hände något i den här lådan.
Guld turtle är ju sjukt braMin samling som har gått överstyr.
Ena monstret ska säljas och likaså turtlen.
Haha, ge mig inte mer ångest. Den är otrolig fin och bra. Men den måste ge plats till Seiko kronografen precis ovanför den. Det är min allra första riktiga klocka.Guld turtle är ju sjukt bra
Gör din inte av med den, riktigt bra!Haha, ge mig inte mer ångest. Den är otrolig fin och bra. Men den måste ge plats till Seiko kronografen precis ovanför den. Det är min allra första riktiga klocka.
Det där är en samling precis i min smak. (Bra smak med andra ord)
Försent den ligger redan uppe för försäljning.Gör din inte av med den, riktigt bra!