D e helt underbart. Vi är båda väldigt klockintresserade. Det underlättar en hel delOm man ändå hade en fru som tjatar på en att köpa ny klocka……
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
D e helt underbart. Vi är båda väldigt klockintresserade. Det underlättar en hel delOm man ändå hade en fru som tjatar på en att köpa ny klocka……
Här är det tvärtom. Totalt köpstopp gäller.D e helt underbart. Vi är båda väldigt klockintresserade. Det underlättar en hel del
Jag ska be för dig vid kvällens andakt.Här är det tvärtom. Totalt köpstopp gäller.
Jag får köpa men men men då måste jag sälja något annat sägs det. Och det vill man ju inte. Jag var lite sugen på denna nämligen så man slipper hålla på att skruva fram t.ex. februari och skottåret - nästa år.Jag ska be för dig vid kvällens andakt.
Din Zenith och enicar är helt fantastiska!Såhär ser det väl ut idag. Smiths Everest senaste tillskottet.
Tack Stabila pjäser båda två.Din Zenith och enicar är helt fantastiska!
Underbara "more is more"-klockor! Grattis!Plockade hem lite skräp från stranden.
Oj, jag var tvungen att titta efter om jag var inne i Breitling-tråden eller var jag var. Imponerande. Och jag som tycker jag själv har en stabil Breitlingsamling.Plockade hem lite skräp från stranden.
Kul att se en RW Othello Har en i lådan oxå. Inte använt den sedan mitten av 90-taletFinns kanske inte så mycket röd tråd här men gillar de alla på sitt sätt
Kul att du uppmärksammar den! Pappas gamla som jag fick i examenspresent. Kommer till användning 1-2ggr per år när smokingen åker framKul att se en RW Othello Har en i lådan oxå. Inte använt den sedan mitten av 90-talet
Till smoking är den Minns att dom på den tiden, sa att det var en av de tunnaste klockorna som tillverkats. StencoolKul att du uppmärksammar den! Pappas gamla som jag fick i examenspresent. Kommer till användning 1-2ggr per år när smokingen åker fram
Gillar din Bell & Ross, speciellt snyggt armband till urtavlan.
Det är inte bara förbannat jävla dumt och egoistiskt att fota klockan under körning. Det är dessutom olagligt. Väldigt sällan bilder likt denna mottas positivt på forumet. Med all rätt imho
Klockan som startade allt, sommarjobbade ihop till den här Sectorn i 15årsåldern och minns fortfarande känslan!
Sen kom 10år med en numera stulen Certina Action Diver som tyvärr blev stulen innan denna Squale ropades in här på KS! Bar den dagligen i säkert 8år innan…
Denna Explorer landade på armen 2022!
Innan jag till slut hittade graalen i denna 124060 som jag klickat fullständigt med och bär oavsett situation!
Absolut håller med om att det är opassande, du får trösta dig med att jag olaglighetskompenserade genom att köra 80 på 110-väg! Trevlig påsk!Det är inte bara förbannat jävla dumt och egoistiskt att fota klockan under körning. Det är dessutom olagligt. Väldigt sällan bilder likt denna mottas positivt på forumet. Med all rätt imho
Snygg länk på din Black Bay, vart har du hittat den?Såhär ser det ut, seiko5 och casioaken ska nog vandra vidare med tiden. En prx kanske adderas snart
Snygg länk på din Black Bay, vart har du hittat den?
Super fin samling! Hur upplever du Wempen? Hur sitter den på handleden storleksmässigt?Huvuddel av samlingen just nu
Tudor Pelagos FXD M25707B/21
Rolex GMT-Master II 126710BLRO
Omega Aqua Terra 150M 220.12.41.21.03.005
Breitling Colt 41 A17313101G1X1
IWC Pilots Mark XX IW328204
Wempe Iron Walker WI000004
Super fin samling! Hur upplever du Wempen? Hur sitter den på handleden storleksmässigt?