Matrix
Basic
Passade på att köpa ett tillskott till samlingen. Det är ju ändå snart sommar.Det är en underbart solig dag och jag tänkte dela min samling med er.
Önskar er en fortsatt underbar helg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Passade på att köpa ett tillskott till samlingen. Det är ju ändå snart sommar.Det är en underbart solig dag och jag tänkte dela min samling med er.
Önskar er en fortsatt underbar helg!
LangeEtt litet urval
Ditt Breguet duo är verkligen magiskt!Ett litet urval
Håller med till 100%! Men jag är ju också partisk härDitt Breguet duo är verkligen magiskt!
Lyssna inte på henne, man vet aldrig när livet tar slut. Tycker du fyller lådan ganska omgående.Min samling som den ser ut nu. Nytt för i år är King Turtle och JLC Polaris. Har fortfarande sex fack att fylla. Men som frun sa. Du har ju hela livet på dig…
Det har du helt rätt i!Lyssna inte på henne, man vet aldrig när livet tar slut. Tycker du fyller lådan ganska omgående.
Vad är det för märke/modell på dom ”digitala” klockorna nere till vänster?Ställde faktiskt upp mina (vintage) keepers häromdagen.
Blått band är något franskt i silverboett från typ 70-talet, inget sökbart märke men liknande dyker upp from time to time.Vad är det för märke/modell på dom ”digitala” klockorna nere till vänster?
Även den med blått band till vänster ser riktigt häftig ut!
JLCn är väldigt häftig! Vilken modell är det?
Man skojar inte bort läsbarheten på Big Pilot!
Hur tycker du kvaliteten är på Chronoswissen? Har varit sugen på någon av deras regulatorer ett tag.
Den med det korta namnet Jaeger-LeCoultre Master Compressor Extreme World ChronographJLCn är väldigt häftig! Vilken modell är det?
Tack för svar! Stor namn för en stor klockaDen med det korta namnet Jaeger-LeCoultre Master Compressor Extreme World Chronograph
Gillar din Miles Davis. Vad är det för modell?Korspostar lite
Ja när solen lyser med sin frånvaro så får man uppdatera tråden lite.
Jag är lite osäker på vad som falligt bort och vad som tillkommit sedan sist, men så här ser min Orissamling ut i dag.
Och jag får väl tillägga kraftigt "i dag", i morgon kan den vara ändrad igen
I någon form av kronologisk ordning är dom som följer:
Oris från troligt 30-40 tal.
Osäker på denna men gissar runt 50-60.
Här kommer några blandade 60-70 tal divers osv.
En Oris Chronoris Grand Prix 70'
Oris Miles Davis
Oris Carl Bashear
En Artix pointer moon rose gold
En Diver 65'a modell ny
Aquis 39,5mm
Aquis med det korta modellnamnet: Oceano Pulito Con Umberto Pelizzari LE
Och ett kort på en egen variant av klocklåda, hittad i Haga, kuddar sydda av flickvännen:
Det var det
Gillar din Miles Davis. Vad är det för modell?