Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Poseidon ser tuff ut.Händer inte så mycket i lådan
Finns på en köp&sälj nära digPoseidon ser tuff ut.
Stabil samling! Men varför valde du Tudoren framför en Rolex GMT coke?
FrestandeFinns på en köp&sälj nära dig
Tack! Hade det varit samma pengar hade jag valt rolex, men kände också att jag ville att den skulle skilja sig lite mer från subben dessutom det är min reseklocka och då skadar det inte att den är lite billigare och mindre i ögonfallande.Stabil samling! Men varför valde du Tudoren framför en Rolex GMT coke?
Pelagosen känns ju faktiskt som det nästa logiska steget på basen av din samling. Eller sen Ulysse Nardin Diver....Jag har endast dessa 3 i +10.000:- klassen:
Inbillar mig att om jag kompletterar med den här så kommer jag vara nöjd sen
…men innerst inne vet jag att jakten kommer att fortsätta
Eller hur? UN gör en del ganska intressanta saker också helt klart. Får fundera ett varv tillPelagosen känns ju faktiskt som det nästa logiska steget på basen av din samling. Eller sen Ulysse Nardin Diver....
Eller hur? UN gör en del ganska intressanta saker också helt klart. Får fundera ett varv till
Ja hammerheaden ligger nog närmast till hands
Där får du lite variation. Lite Tudor Pelagos färger men sen något utöver det
Klart att det kan!Har bara tre klockor, så kan väl knappt kallas samling
Det bra ut. Och välkommen in i galenskapen.Har bara tre klockor, så kan väl knappt kallas samling
Så länge det inte menligt påverkar något som är viktigt på riktigt så kan det väl inte gärna vara för mycket?Vågar inte visa . Fråga: Är 55st för mycket eller finns det ett koncept som kallas "för många armbandsur"
Bara mina "Nighthawks" här
lite fokus inom galenskapenSå länge det inte menligt påverkar något som är viktigt på riktigt så kan det väl inte gärna vara för mycket?
Det är svårt att inte bli imponerad av den där lådan