• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Hur ser din "samling" ut idag?

För tillfället nöjd med blandning.

Senaste köp Cartier och Zenith.

Finns nån Swatch moon och Casio också i lådan men detta är kärnan.

Skulle kunna tänka mig att lägga till något som går att byta runt massa remmar på, typ Panerai.

IMG_0379.jpeg
IMG_0239.jpeg
IMG_0212.jpeg
IMG_8953.jpeg
Love the Zenith so much

För tillfället nöjd med blandning.

Senaste köp Cartier och Zenith.

Finns nån Swatch moon och Casio också i lådan men detta är kärnan.

Skulle kunna tänka mig att lägga till något som går att byta runt massa remmar på, typ Panerai.

IMG_0379.jpeg
IMG_0239.jpeg
IMG_0212.jpeg
IMG_8953.jpeg
Den där trippeln ska du vara nöjd. Många ggr jag sett folks tripplar men där jag själv skulle valt bort något av uren till fördel för något annat. Inte alltid 100% my cup of tea så att säga. Men med din trippel skulle jag lätt kunna copy-past och göra en exit 👌🏻

Den röda nivadan är så läcker. Men finns ingenstans att köpa...
Å joda. Kan kjøpes her nå direkte fra Ocarat med 20% rabatt under Black Week (se link nedenfor). Med kun 50 eksemplarer så er det tydeligvis slik at ikke mange vil ha rød urskive.

Å joda. Kan kjøpes her nå direkte fra Ocarat med 20% rabatt under Black Week (se link nedenfor). Med kun 50 eksemplarer så er det tydeligvis slik at ikke mange vil ha rød urskive.

Ser man på! Konstigt att den int finns på deras egna hemsida....

Tillbaka
Topp