Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser man på! Konstigt att den int finns på deras egna hemsida....Å joda. Kan kjøpes her nå direkte fra Ocarat med 20% rabatt under Black Week (se link nedenfor). Med kun 50 eksemplarer så er det tydeligvis slik at ikke mange vil ha rød urskive.
![]()
Montre F77 Smoked Red Nivada x Ocarat Limited Edition - Ocarat
Ocarat vous présente une nouvelle collaboration exclusive avec la maison Nivada Grenchen. Cette F77 Smoked Red est une édition limitée à 50 exemplaires numerotésocarat.com
Vid limiterade samarbeten brukar klockorna endast säljas externt och då inte vara tillgängliga för försäljning via Nivadas egna hemsida.Ser man på! Konstigt att den int finns på deras egna hemsida....
Snygg låda och kul samling! Var kommer den ifrån?Så här ser den ut just nu.
Jag vill ha in andra och några kan få lämna.
Men nu känns den.. ”respektabel” i brist på bättre ord.
![]()
riktigt smakfull samling!Så här ser den ut just nu.
Jag vill ha in andra och några kan få lämna.
Men nu känns den.. ”respektabel” i brist på bättre ord.
![]()
Det är Rob E låda med deras logo etc inuti locket, otroligt gedigen box.Snygg låda och kul samling! Var kommer den ifrån?
Säljs den i deras butik? I så fall, pris?Det är Rob E låda med deras logo etc inuti locket, otroligt gedigen box.
Säljs den i deras butik? I så fall, pris?
Helt medioker samling. Alldeles för få GMT.. /sFösta gången hela samlingen är tillsammans.
![]()
Fösta gången hela samlingen är tillsammans.
![]()
Man skulle nästan tro att du gillar natobandEn låda plus en på handleden men även en rulle med sånt som ska säljas haha.
![]()
Haha jo jag är svag för det men ibland åker länk påMan skulle nästan tro att du gillar natoband![]()
Team "Velcro Hook & Loop».
![]()
Mycket läckertAndre siden: Farger.
![]()
Takk. Har ingen planer om en ny klokke p.t., men heller redusere samlingen til 2-3 billige og flotte klokker. BTW OWG March 2025 er snart her...så Certina PH1000 "Yellow" og Certina DS-2 "Red" er de jeg beholder. Hvilken er OWG-klokken? Trolig DS-2 "Red".Mycket läckert. Skall samlingen förbli så eller tänker du komplettera med någon till klocka i framtiden
?
Jag tar gärna hand om din guldsub om du planerar att sälja denTakk. Har ingen planer om en ny klokke p.t., men heller redusere samlingen til 2-3 billige og flotte klokker.
Fet bildTeam "Velcro Hook & Loop».
![]()
Pam422 är så sjukt niceNöjd med min lilla samling och min lilla låda.
![]()