Jag hade tagit allaJa, faktiskt så skulle jag ta IWCn och DSOTM hellre än 5711an...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag hade tagit allaJa, faktiskt så skulle jag ta IWCn och DSOTM hellre än 5711an...
Stabilt TomB!Mina klockor just nu
Brutal!Jeg hadde en ROO Diver på gummi och lenk i fjor. Rå och tung klokke! (Satan svensken min suger )
Så här ser det ut idag.
GS SBGM001
SBCM023
7a38-7020
SBGV009
SII
KS 5626
Vem kallar du insnöad? Jag har ju både SEIKO och Grand Seiko.
Precis. Det är svårt att hitta en balans. 3 är för lite. 6 är egentligen för många.Du har jobbat på bra nu på slutet! Var väl inte så längesen det 'bara' var 2-3 klockor i din ägo? Bonuspoäng för den rödatråden samlingen igenom
I skrivande stund, typ såhär:
Såhär + en tudor jumbo som befinner sig hos Rob!
Kom i måndags behövde en årsklocka!Sjuuukt bra samling! Skulle kunna vara min klocklåda om jag hade sex klockor!
Kul och se att en GMT smugit sig in...missat det.
Citizenflygarn är najs!Inga märkvärdiga klockor, alla under 10K. Såna som jag kan låta gå sönder utan att ligga gråtandes i fosterställning. 3 dykare och 2 piloter
Jag gillar den där SBCM023? Visst är det en Quartz?Så här ser det ut idag.
GS SBGM001
SBCM023
7a38-7020
SBGV009
SII
KS 5626
Vem kallar du insnöad? Jag har ju både SEIKO, King SEIKO och Grand Seiko.
Jepp.Jag gillar den där SBCM023? Visst är det en Quartz?
Samling och samling!
Har bara dessa två rackare, men är sjukligt nöjd
Vad skulle det annars vara?Äkta kolfibertavla på Hubben?
Vad skulle det annars vara?
Samling och samling!
Har bara dessa två rackare, men är sjukligt nöjd
Äkta kolfibertavla på Hubben?
SJÄLVKLART!!!