SBCM023
KS 5626
SII
7a38
JLC deep sea chronograph
Grattis till JLCn! Tuuuung! Vad har den för diameter och tjocklek?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
SBCM023
KS 5626
SII
7a38
JLC deep sea chronograph
Tack! Står i öppningstråden, men 42x 13,9. Trodde den skulle upplevas stor, men den sitter kanon.Grattis till JLCn! Tuuuung! Vad har den för diameter och tjocklek?
Ok, har missat. Trevligt påskäggTack! Står i öppningstråden, men 42x 13,9. Trodde den skulle upplevas stor, men den sitter kanon.
Här kommer mina nära och kära....
SBCM023
KS 5626
SII
7a38
JLC deep sea chronograph
Tackar! Vad jag förstått så presenterades den på Basel 1997 och fanns tillgänglig ett antal år. Precis inköpt här på forumet. tack igen, cjperry
Dagsfärsk bild på en ständigt varierande "samling"..
Min och fruns alla verk
Gillar dina tts
Min och fruns alla verk
Tack![emoji2]Gillar dina tts
Dagsfärsk bild på en ständigt varierande "samling"..
Bra jobbat.
Min och fruns alla verk
Tackar!Bra jobbat.
Det ÄR en fin samling Ricrob (så länge som den innehåller några fina Brattar) men "stabil" är väl det sista ordet jag skulle använda när det gäller vår ombytlige vän Ric!Faan vad du handlar! Stabil samling!
Update!
Stabil samling!
Lite blandat
Några Omegor
BB, GMT & SOH
TAG
Min och fruns alla verk
Varför har du kronograferna igång?
Edit: fin samling förresten, jag hakade bara upp mig på att kronograferna tog tiden på något. Frågan är bara vad?