wadstroem
Basic
Möjligtvis den bästa trippeln jag sett. Dessa tre klockor utöver min Seamaster och livet hade varit fullbordat (alternativt att jag flippat min SM mot en Submariner, men då hade jag nog saknat Omega i samlingen)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vackert!Ca 1 års stök och förvirrat flippande har nu iaf gett mig en trippel som jag är väldigt nöjd med.
Det kan man förstå. Din nya DJ var ett bra komplement till de två andra.Ca 1 års stök och förvirrat flippande har nu iaf gett mig en trippel som jag är väldigt nöjd med.
Faan, så det ska se ut!Min Rolex trippel
Rolle på oysterlänk o mörk tavla är alltid rättCa 1 års stök och förvirrat flippande har nu iaf gett mig en trippel som jag är väldigt nöjd med.
Ca 1 års stök och förvirrat flippande har nu iaf gett mig en trippel som jag är väldigt nöjd med.
Grym trippel även om jag hade valt vit tavla på ExpyII'an
Har du inte kvar din Alien med röda knappar?
That's it, roligare än så här blir det inte just nu.
Nope. Den försvann i ett svagt ögonblick. Skulle kanske behållit den och sålt den andra kvartskronografen om jag tänkt till lite mer, men det fick bli såhär istället.Har du inte kvar din Alien med röda knappar?
Vilken flora!Möjligtvis den bästa trippeln jag sett. Dessa tre klockor utöver min Seamaster och livet hade varit fullbordat (alternativt att jag flippat min SM mot en Submariner, men då hade jag nog saknat Omega i samlingen)
Bara att stämma in i kören. Berätta gärna var ( när / hur ofta Reverson får handledstid? Kul när samlingen är så balanserad!
Visst är seiko chronographen en 80-tals modell? Riktigt snygg!
That's it, roligare än så här blir det inte just nu.
Efter att jag har sett allt här så vågar jag knappt visa min "samling"
Men här kommer den iaf
Och en lite renare bild på mina favoriter
Men har fortfarande tankar om att bli av med Subben och satsa på helguld......
Det här var ett tag sen! fan va bra!
https://klocksnack.se/threads/nyinkommet-seiko-7a38-7020.28233/Visst är seiko chronographen en 80-tals modell? Riktigt snygg!
Du är på väg att helt förlora suget... Tung psykiatri behövs med år av samtalDet som är kvar efter down sizingen..
På pluss sidan finns att jag har de klockor jag vill ha.
På minus sidan att det inte finns något längre därute som jag suktar efter..