Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nice!Lite gott & blandat
Lite för mörkt för att plåta nuMer bilder! Nuuuu!
Snälla?!
Tack! Kul att höraMäktig trio!
YeppNice!
Över 100?
Bra mix! Är det vigselringen där mitt bland klockorna?Dags att städa tror jag..
Ja, precis. Och skägg-fixar-kit'et!Bra mix! Är det vigselringen där mitt bland klockorna?
och hur förklara du nagellack i rosaJa, precis. Och skägg-fixar-kit'et!
Ha ha ha! Bra där!Ja, precis. Och skägg-fixar-kit'et!
Och hur ser det ut på Aerospace-fronten?Dags att städa tror jag..
Förklara? Att rosa naglar matchar mina ögon?och hur förklara du nagellack i rosa
Dessutom lagar man med fördel avslitna video och kassettband með nagellack !Förklara? Att rosa naglar matchar mina ögon?
Tomt ser du väl..Och hur ser det ut på Aerospace-fronten?
Trodde att du kanske hade dem på dig, jäkla flippare..Tomt ser du väl..
Lite gott & blandat
Jjjapppp. Tråkigt. FLER BILDER!!! Jeeeesus.Lite gott & blandat
Nämen hoppsan hejsan..!Lite gott & blandat
Du har laddat upp inför en ny julkalender ser jag. Fyllig samling med många godbitar. Skulle gärna se bilder uppifrån på de två övre lådorna närmast.Lite gott & blandat
Jäklar assåLite gott & blandat
Dags att städa tror jag..
Ref/namn på klockan till vänster?. Svår att få tag i?. Blev riktigt kär i utseendet
Lorenz 80-talarn väl? Ursäkta att jag kapar frågan..Ref/namn på klockan till vänster?. Svår att få tag i?. Blev riktigt kär i utseendet
Det är en Lorenz dykarkronograf med ett 7-visare Lemania verk. Jo, den är rätt svår att hitta.Ref/namn på klockan till vänster?. Svår att få tag i?. Blev riktigt kär i utseendet
Fy satan! Lätt panik när du ska välja klocka på morgonen eller? Mer bilder tackLite gott & blandat
Fy satan! Lätt panik när du ska välja klocka på morgonen eller? Mer bilder tack
Dags att städa tror jag..
Japp, real deal helt enkelt.Var kommer Isofranet på Aqualanden från? Eller kanske är ett Isofrane helt enkelt?
Snyggt hur som...
Hehe kunde nästan ana det, google ger mig bara bilder på den med silvriga sub dials dock. Riktigt fina!. Och dessa är dykar chronos vad jag läst mig fram till?Det är en Lorenz dykarkronograf med ett 7-visare Lemania verk. Jo, den är rätt svår att hitta.