Verket är ett Lemania cal 5100; riktigt bra grejjer…Hehe kunde nästan ana det, google ger mig bara bilder på den med silvriga sub dials dock. Riktigt fina!. Och dessa är dykar chronos vad jag läst mig fram till?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Verket är ett Lemania cal 5100; riktigt bra grejjer…Hehe kunde nästan ana det, google ger mig bara bilder på den med silvriga sub dials dock. Riktigt fina!. Och dessa är dykar chronos vad jag läst mig fram till?
Får dammsuga intranätet efter liknande vad är ett ungefärligt pris på en lorenz klocka idag?. Om du vet dvsVerket är ett Lemania cal 5100; riktigt bra grejjer…
Tackar! Jag får styra upp några bilder.Fy satan! Lätt panik när du ska välja klocka på morgonen eller? Mer bilder tack
Har faktiskt funderar på att köra en liten kalender i år ;-)Du har laddat upp inför en ny julkalender ser jag. Fyllig samling med många godbitar. Skulle gärna se bilder uppifrån på de två övre lådorna närmast.
Fin GO!Just nu
Aha var det du som köpte @Niklas Glashütte månntro ?Just nu
Very nice indeed! Är det mer även på den undre raden?Just nu
Tackar,den kommer ligga ute till försäljning snart.Fin GO!
Ah ok, var för snabb där... Hursomhelst riktigt fin är denNej,Niklas hade med månfas
Desvärre inte än,jag jobbar på detVery nice indeed! Är det mer även på den undre raden?
Du säljer den enda klockan i samlingen som är lite udda och rolig. OK.Tackar,den kommer ligga ute till försäljning snart.
Instämmer,men den måste få handledstid oxoDu säljer den enda klockan i samlingen som är lite udda och rolig. OK.
Lite gott & blandat
Re: Hur ser din "samling" ut idag?
Trevlig Seiko-samling! Undrar vad det är för klocklåda du har?
Här har vi min Seiko samling. Det va 007an som startade det hela för ett år sen ungefär och sen dess har jag varit fast i Seikoträsket. Men det finns många tomma platser i boxen som ni kan se... Undra vad som ska fylla övre raden?
Här kommer min
ÅH HERREGPå allmän begäran kommer här lite bättre bilder från box och bankfack. Så får vi se vad som gömmer sig bakom luckorna lagom till advent!
@theargonaut @Jockinho @Daytona96 @Criss Cross @Apansson
Förlåt, jag ramlade av stolen när jag skrev förra inlägget för det var en så mäktig samling! ÅH HERREGUD!På allmän begäran kommer här lite bättre bilder från box och bankfack. Så får vi se vad som gömmer sig bakom luckorna lagom till advent!
Så många klockor och endast en Seiko?! Då måste du fylla på lite. Skämt och sido sjuk stor och imponerande samling. Vilken får mest handledstid?På allmän begäran kommer här lite bättre bilder från box och bankfack. Så får vi se vad som gömmer sig bakom luckorna lagom till advent!
Tackar!Så många klockor och endast en Seiko?! Då måste du fylla på lite. Skämt och sido sjuk stor och imponerande samling. Vilken får mest handledstid?