För stunden ser den ut såhär:
Förändringar är dock på G!
Bra skit!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack så mycket!
Ingen jätteförändring men en helgulds Day-Date är på väg in och därmed avyttras nuvarande 1803:a samt förmodligen också Datejusten.
Tack! Hoppas det, ska bli spännande att prövaKul! En helgulds DD är ju inte fel
Tack, tack! Bra skit kommer bli skitbra med tiden (om det vill sig väl)Bra skit!
Bra bredd! =)
Väldigt trevlig samling. Tummen upp.
Grymt inne på samma spår. 007an första klockan för mig med. Vilka andra seiko har du?Re: Hur ser din "samling" ut idag?
Här har vi min Seiko samling. Det va 007an som startade det hela för ett år sen ungefär och sen dess har jag varit fast i Seikoträsket. Men det finns många tomma platser i boxen som ni kan se... Undra vad som ska fylla övre raden?
Fin samling, många beaters! Klarar du av att snurra på alla?Min samling idagsläget sen någon casio beater
så gott som men funderar på att sälja emeergecynFin samling, många beaters! Klarar du av att snurra på alla?
3 nya i lådan sen innan sommaren
Faktiskt rätt nöjd nu! Lär väl hålla nån månad
Håller med! "1 av varje" @ChamiSer bra ut. Go blandning!
Kung!3 nya i lådan sen innan sommaren
Vore ju tråkigt om man inte var nöjd med dem där i lådan! Men självklart finns det ju alltid större fiskar... Snyggt som fan iallafall!
Tack ja jag ska inte klaga direkt
Men rätt skoj att Royalen kostar väl ca 1% av DDn men jäkar den var mysig den med!
Är någon en limiterad version?Dessa får mest kärlek just nu!
Nej, ingen limiterad här!Är någon en limiterad version?
Bra samling!Dessa får mest kärlek just nu!
Har du en närmare bild på suben?
Glad man blir när man ser andra samlingar. (Lådan är på fylld) kommer nya bilder inom snar tid
Suben är tyvärr såld för ett bra tag sedan, men är på jakt efter en ny då kommer det upp nya bilderHar du en närmare bild på suben?
Härligt, hade den polerad mittlänk?Suben är tyvärr såld för ett bra tag sedan, men är på jakt efter en ny då kommer det upp nya bilder
Den såg sjukt skum ut på bilden! måste ha blivit så i ljuset/vinkeln?Suben är tyvärr såld för ett bra tag sedan, men är på jakt efter en ny då kommer det upp nya bilder
Länken var inte original, då jag av misstag förstörde den, så man kan säga att den var ''halvt polerad'' hehe... Jag köpte naturligt vis en original innan försäljningHärligt, hade den polerad mittlänk?
Du, de där brattarna i boxen, är de verkligen ok?Länken var inte original, då jag av misstag förstörde den, så man kan säga att den var ''halvt polerad'' hehe... Jag köpte naturligt vis en original innan försäljning
@Pauledward nu när jag tittade återigen på bilden så kan jag hålla med dig att den ser verkligen skum ut.
Är det Brattar? Trodde det var Invicta. Loggan är väl ganska lik.Du, de där brattarna i boxen, är de verkligen ok?
Visserligen. Kan vara så, har ingen koll på om Invicta gör Navitimer-homage, men för mig ser det ut som klassiska skitdåliga Navitimer-kopior. En sak är iallafall säker, det är inte Breitlings. Den vänstra försöker imitera Old Navitimer 2 ser det ut som, men subdialsen är för täta och alldeles för stora. @Bane kanske kan förklara? Större bilder är att föredra.Är det Brattar? Trodde det var Invicta. Loggan är väl ganska lik.