Nero13
Silver
Underbar samlingRolex över Omega, eller ska det vara tvärt om?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Underbar samlingRolex över Omega, eller ska det vara tvärt om?
Riktigt bra samling!Rolex över Omega, eller ska det vara tvärt om?
Överfet lineup. Grattis!Den längst ut är dock min sambos, Datejusten alltså
Mycket stringent smak du har. Tycker Longinesen med det där bandet var coolLänge sedan man postade här men detta är en dagsfärsk bild på vad som ligger i lådan för tillfället.
Är det månne en groggis i mitten?Just nu ser den ut så här.
Mycket snyggt. Dax att prova en ljus tavla kanske?Länge sedan man postade här men detta är en dagsfärsk bild på vad som ligger i lådan för tillfället.
Vad är kilopriset?Drygt ett kilo Rolex...
Vågar inte räkna.Vad är kilopriset?
Är det månne en groggis i mitten?
Blir lätt så, jag vet hur det är, skall ta mig en idag tänkte jag...varit vit sedan i lördags.. Dvs lite för länge..Det var en GT men den är flippad.
Gjorde det för ett tag sedan. Milgauss med vit tavla. Underbart fin, fast de blanka visarna mot vit botten var mer än mina närsynta ögon klarade av.Mycket snyggt. Dax att prova en ljus tavla kanske?
Tackar! GMT'n framstår nästan ut som skrikig och vulgär med sitt tvåfärgade insert och cyklop över datumet.Mycket stringent smak du har. Tycker Longinesen med det där bandet var cool
En vit Speedy kanske?Gjorde det för ett tag sedan. Milgauss med vit tavla. Underbart fin, fast de blanka visarna mot vit botten var mer än mina närsynta ögon klarade av.
Riktigt fin samling, bra variation och spridning bland märken..Mitt gäng =))
Stort tack!Riktigt fin samling, bra variation och spridning bland märken..