Say what?Varför en Reverso och en Tank i samma samling? Eftersom du är flippad så kommer nuvarande startelva vara borta inför Sverige - Polen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Say what?Varför en Reverso och en Tank i samma samling? Eftersom du är flippad så kommer nuvarande startelva vara borta inför Sverige - Polen
Man bugar och bockar. Kanske en 26470or men då får någon annan kanske gå @PauledwardRiktigt schysst samling, big like!
Vad står på tur?? @Paneraiman82
Gott!Man bugar och bockar. Kanske en 26470or men då får någon annan kanske gå @Pauledward
Den längst ut är dock min sambos, Datejusten alltså
Det kommer tyvärr inte hända, då min son ska få dipsyn när han blir stor, nu är han drygt en månad @JonazDjäkla skaplig samling! Vill du nån gång gå ifrån din blå tavla på dipsyn kan du få byta till en svart med mig
Jag gillar idén med att köpa klocka som barnen skall få om X år, under tiden så kan man använda den själv. Det är lättare att motivera inköp då Snart kommer du märka att grabben behöver en radiostyrd helikopter/bil/båt trots att han bara är 2 bast...Det kommer tyvärr inte hända, då min son ska få dipsyn när han blir stor, nu är han drygt en månad @Jonaz
Sjukt konstigt skrivet av mig. Tyckte inte jag var full igår men detta bevisar ju motsatsen.Varför en Reverso och en Tank i samma samling? Eftersom du är en flippade så kommer nuvarande startelva vara borta om ett kvartal.
Vad är det för klocka på lädernatot? Ser riktigt schysst ut!Min lilla samling med "Swissomkostarmindreänenfikapåstan"
Det är en Drott.Vad är det för klocka på lädernatot? Ser riktigt schysst ut!
Finfina min vän.Den längst ut är dock min sambos, Datejusten alltså
SnyggtRolex över Omega, eller ska det vara tvärt om?
Rolex över Omega, eller ska det vara tvärt om?
Grym arsenal! Snyggt jobbat!Rolex över Omega, eller ska det vara tvärt om?
Grymt! Jag älskar Explorern.. Lägg gärna upp mer bilderRolex över Omega, eller ska det vara tvärt om?
Jag har klockorna i bankfack, tar några bilder på explorern nästa gång jag är där men det kan dröja lite...Grymt! Jag älskar Explorern.. Lägg gärna upp mer bilder
vart köper ni väskorna man kan lägga klockorna i?
Rolex över Omega, eller ska det vara tvärt om?
Grymt! Jag älskar Explorern.. Lägg gärna upp mer bilder
Amazing!!!Här är den. Sträcket på bilden är blänk i glaset. Finns inte på tavlan...
Helt fantastisk! Tack!Här är den. Sträcket på bilden är blänk i glaset. Finns inte på tavlan...
Den är den 1655a som såldes för ett par år sedan på Stockholms Auktionsverk. 112' inklusive slagavgift fick jag betala. Tror de känns rätt trygga. Jag var i Osaka i Japan för några månader. Där finns det gott om klockvintage butiker. Såg inga 1655 under 200' och de var ofta risiga...Här är den. Sträcket på bilden är blänk i glaset. Finns inte på tavlan...
Det är nog den klockan som skulle kunna göra mig till owg...Här är den. Sträcket på bilden är blänk i glaset. Finns inte på tavlan...