Den ser inte riktigt 100 eller?
Dagens understatement
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den ser inte riktigt 100 eller?
Detta är den bästa jag har på lager just nu. Hoppas att den duger.
Dagens kvartett
Vad är det för ref på pannan?
Detta är min lilla samling, som består både utav diverse arvegods och egna inköp
Har även ett par fickur, men de fick tyvärr inte delta i denna bild, eventuellt någon gång framöver
Så coolt med en plopp.
Så här ser min låda ut. Jag använder alla utom Blackien och FFF så de skall bytas ut.
Tack, det är den som jag använder mest.Så coolt med en plopp.
Kan förstå det! Tycker den nya bara ser väldigt välbalanserad och avskalad ut.Tack, det är den som jag använder mest.
Inget som är äkta där, eller?
Detta är min lilla samling, som består både utav diverse arvegods och egna inköp
Har även ett par fickur, men de fick tyvärr inte delta i denna bild, eventuellt någon gång framöver
Gött! Vilken får mest handledstid?En trippel bestående av 116610 (Ny 2016) 116500 (Ny 2016) samt PO 2500D (2012)
Tack! Svårt att säga då alla kom in under okt, subben o Daytonan skulle plockats ut samtidigt men det blev inte så. Daytonan kom i onsdags så den har ju suttit på några timmar...Gött! Vilken får mest handledstid?
Ceratonan är så vacker. Skulle vilja ha en själv.Tack! Svårt att säga då alla kom in under okt, subben o Daytonan skulle plockats ut samtidigt men det blev inte så. Daytonan kom i onsdags så den har ju suttit på några timmar...
Sbgr097 här är lite bilder, svårt att göra tavlan rättvisa, ska göra ett nytt försök i bättre ljus med en vettig kamera när jag hinnerVilken GS är det? fler bilder?
Den Daytonan är outstanding!Kul tråd! Här är en, enligt mig, härlig triss
Kul tråd! Här är en, enligt mig, härlig triss
Kul tråd! Här är en, enligt mig, härlig triss
Hatten av och all respekt till den trion
Min samling för tillfället. Saknar en dressare med månfas (viktigt).
fake så det smaskar om det..Tänkte du samma som mig?
Det har framkommit flertal åsikter om att bilden bryter mot forumreglerna. Kommentar?