Maverick
Basic
Haha, I know!Porsche Designen är ju bara så rätt i din låda.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha, I know!Porsche Designen är ju bara så rätt i din låda.
Vill du sälja Seikon så Pm:aHär är den nuvarande förstauppställningen...har sålt av en del som jag aldrig använde. I och för sig fyller klockor som man aldrig använder på armen men tar fram och tittar på då och då också en funktion, men med begränsat kapital så har en del tyvärr fått lämna. Hoppas kunna fylla den tomma platsen med en svart Ingy 3239, men det blir tidigast när blåsippan uti backarna står.
Härlig utveckling!Min lilla "samling".
Fun fact: Tissot:n var min första mekaniska klocka och köptes av @McGyver här på forumet för bara 1 1/2 år sen. Sen gick det fort utför .
Min DJ 1601 är förövrigt till salu och kommer i och med detta, mitt 20:e, inlägg snart finnas på Köp och Sälj
Vill du sälja Seikon så Pm:a
Dagsläget.
El primero? Då får du in lite färg också.Såhär ser det ut idag:
Så frågan är ju, vad fylla den sista platsen med? Spontant fattas ju en kronograf och det givna valet är ju en vit 116500. Alternativ är ju en Speedmaster. Också funderat på en 214270. Andra förslag?
Bra förslag, hade inte alls tänkt på den! Är för övrigt väldigt oinsatt i Zenith, något som definitivt ska kollas upp! Tack!El primero? Då får du in lite färg också.
Ny klocka idag då får vi uppdatera i tråden..=))
Tack min herre.Ingen dum låda det där!
Diggar de två övre. Ja, jag vet att de gör ihopMin samling för tillfället. Saknar en dressare med månfas (viktigt).
Kul 5:a, inte så mainstream.Här är den nuvarande förstauppställningen...har sålt av en del som jag aldrig använde. I och för sig fyller klockor som man aldrig använder på armen men tar fram och tittar på då och då också en funktion, men med begränsat kapital så har en del tyvärr fått lämna. Hoppas kunna fylla den tomma platsen med en svart Ingy 3239, men det blir tidigast när blåsippan uti backarna står.
Riktigt grym samling, önskar jag kunde få ärva klockor av den digniteten
Detta är min lilla samling, som består både utav diverse arvegods och egna inköp
Har även ett par fickur, men de fick tyvärr inte delta i denna bild, eventuellt någon gång framöver
Läst tidigare kommentarer? Många verkar tycka att div av klockorna ser skumma ut. @John.Markstrom har dock inte bemödat sig bemöta frågorna...Riktigt grym samling, önskar jag kunde få ärva klockor av den digniteten
Hehe, jodå, var ironisk.Läst tidigare kommentarer? Många verkar tycka att div av klockorna ser skumma ut. @John.Markstrom har dock inte bemödat sig bemöta frågorna...
Borde jag fattatHehe, jodå, var ironisk.
Här är den nuvarande förstauppställningen...har sålt av en del som jag aldrig använde. I och för sig fyller klockor som man aldrig använder på armen men tar fram och tittar på då och då också en funktion, men med begränsat kapital så har en del tyvärr fått lämna. Hoppas kunna fylla den tomma platsen med en svart Ingy 3239, men det blir tidigast när blåsippan uti backarna står.
Fan, jag har suttit och väntat i flera dagar med popcornskålen nu! Vad är det för ref på Pannan!?Läst tidigare kommentarer? Många verkar tycka att div av klockorna ser skumma ut. @John.Markstrom har dock inte bemödat sig bemöta frågorna...
Vad är det för Sinn där nere i mitten?
Får lite sköna Speedmaster-vibbar men ändå inte kopia på något sätt.
Mitt strå till stacken
Det är enkelt, bifogar ett par bilder på min samling. Är owg sedan feb. Sålt av allt annat nu. Är ingen samlare, är brukare.