Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nix har precis skaffat den.Vill du sälja Squalen?
Elegant uppställning.Tja här kommer min lilla samling...fast nu sneglar jag på en Omgea Pan pie på stål.
Tja här kommer min lilla samling...fast nu sneglar jag på en Omgea Pan pie på stål.
Min Rolex EXP 2 åkte, tyckte den var lite tråkig och gav mig inte särskilt med inspiration. För nästan samma pengar har jag nu en samling jag tycker är betydligt mer intressant.
Dock lär väl den se helt annorlunda om en månad om känner jag mig själv rätt.
Låter spännande! I vilken idrott?Min trio i dagsläget, har lovat mig själv att om jag tar mig till Paralympics 2020 så ska jag belöna mig med en Black Bay eller nåt annat trevligt!
Jag läste "sprit-kanotist".@MrSundstrom sprint-kanotist
SND217!Vilken ref?! Otroligt snygg!
Skön samlingInte den bästa bilden men alltid kul att visa upp samlingen och hur djupt klockintresset dragit ner en i träsket hehe..
Har även en Seiko snk809 som är på vift och makon ska brorsan få i julklapp så han kan hänga med ner i fördärvet.
Nu ska jag försöka lugna mig ett tag men ett lite mer långsiktigt mål är nog en Pelagos, men det där skiftar ju varje dag! Är dock väldigt nöjd med min lite mer budget men ändå breda och trevliga samling.
Ett steg i rätt riktning - RålexEn början iallafall vad anser ni är näst steg i denna lilla samling?
Mycket läckert A.J!Efter lite reviderande ser det i dagsläget ut så här:
Omega Seamaster 300 -66
Rolex Submariner 1680 -77
Glycine Airman "purist" -11
Tudor Black Bay 79230N -16
Samt ett litet fickur..
Omega "rödtolva" från 1914
Mycket läckert A.J!
Min lilla Omega samling!
Det här inlägget fick mig att ifrågasätta varför jag inte äger en Glycine Airman...Efter lite reviderande ser det i dagsläget ut så här:
Omega Seamaster 300 -66
Rolex Submariner 1680 -77
Glycine Airman "purist" -11
Tudor Black Bay 79230N -16
Samt ett litet fickur..
Omega "rödtolva" från 1914
Riktiga pärlor så jag blir riktigt nyfiken hur den stora samlingen ser utMin lilla Omega samling!
I Vilken sport ?Min trio i dagsläget, har lovat mig själv att om jag tar mig till Paralympics 2020 så ska jag belöna mig med en Black Bay eller nåt annat trevligt!