• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Hur ser din "samling" ut idag?

Klockor_zpsf69a0474.jpg
Tja här kommer min lilla samling...fast nu sneglar jag på en Omgea Pan pie på stål.

Började samla klockor för ca två och ett halvt år sedan, då köpte jag en skx007 som skulle stilla det växande begäret under studietiden, har lite mer än ett halvår kvar att studera och skx är inte själv längre, har märkt att de är ett väldigt beroende framkallande intresse.:banghead::)
IMG_3961.JPG

Inte den bästa bilden men alltid kul att visa upp samlingen och hur djupt klockintresset dragit ner en i träsket hehe..:)
Har även en Seiko snk809 som är på vift och makon ska brorsan få i julklapp så han kan hänga med ner i fördärvet. ;)
Nu ska jag försöka lugna mig ett tag men ett lite mer långsiktigt mål är nog en Pelagos, men det där skiftar ju varje dag! Är dock väldigt nöjd med min lite mer budget men ändå breda och trevliga samling. :)

image.jpeg

Inte den bästa bilden men alltid kul att visa upp samlingen och hur djupt klockintresset dragit ner en i träsket hehe..:)
Har även en Seiko snk809 som är på vift och makon ska brorsan få i julklapp så han kan hänga med ner i fördärvet. ;)
Nu ska jag försöka lugna mig ett tag men ett lite mer långsiktigt mål är nog en Pelagos, men det där skiftar ju varje dag! Är dock väldigt nöjd med min lite mer budget men ändå breda och trevliga samling. :)

image.jpeg
Skön samling :)

Tillbaka
Topp