gonza
Silver
Kör!Yes det var det jag tänkte på
Skulle matcha min Keepall 55 perfekt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kör!Yes det var det jag tänkte på
Skulle matcha min Keepall 55 perfekt.
Uppdaterad låda....
En julklapp från min fru. Lådan kommer från Jacob Jones i London. En kan få den med personifiering, jag har för- och efternamn på locket. Den är mycket trevlig men facken är väl stora i relation till kuddarna, annars mer än ok.Fin samling lådan blev jag nyfiken på, vad är det för någon?
Många fina klockor ☺.Min lilla samling, med en viss Seikodominans.
Kul att du har gått nästan all in på Cartier. Kul att våga vara annorlunda.
Uppdaterad låda....
Efter att ha varit biten klockfetischist i över 30 år och med överstigande 200 flippar i bältet så kan jag säga att det finns inget märke som ger mig ens i närheten av den känsla som jag får av Cartier. Jag säger verkligen inte att allt de gjort är bra, tex Pasha är mindre roligt, men generellt så finns det något i formspråket som talar till mig. Det parat med en makalös historia, vilken få förefaller känna till, samt ett oftast vettigt pris gör att det är mitt topprankade märke.Kul att du har gått nästan all in på Cartier. Kul att våga vara annorlunda.
Om sista klockan skulle vara en Explorer skulle du ha min drömsamling! Jävlar va snygga!Dagsfärsk uppställning. Omega AT, Omega Speedy, SKX007, Sinn 556i, Aerospace, Seiko turtle "reissue", G-shock DW5600
Nice use of different bands there. Really like the sinn combinationDagsfärsk uppställning. Omega AT, Omega Speedy, SKX007, Sinn 556i, Aerospace, Seiko turtle "reissue", G-shock DW5600
Grymt bra band till din Sinn, passade riktigt bra!Dagsfärsk uppställning. Omega AT, Omega Speedy, SKX007, Sinn 556i, Aerospace, Seiko turtle "reissue", G-shock DW5600
Nice, en samling som ligger nära min smak och ideal.Dagsfärsk uppställning. Omega AT, Omega Speedy, SKX007, Sinn 556i, Aerospace, Seiko turtle "reissue", G-shock DW5600
Ingen dålig samling det inte, snyggt!
Saknar en chrono, en vit och en med läder.
Stackars PADI... blir ju helt utanför
Hej.
Hej.
Om du måste välja...yachtmaster eller nautilus?