vad är det för någon längst ner (dvs längst till vänster)?Ett nytt tillskott till samlingen. Frugan tycker väl att man är en träskalle om man får en klocka i trä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
vad är det för någon längst ner (dvs längst till vänster)?Ett nytt tillskott till samlingen. Frugan tycker väl att man är en träskalle om man får en klocka i trä?
Får man fråga vilken aerospace det är? Ser jävligt rå utEtt nytt tillskott till samlingen. Frugan tycker väl att man är en träskalle om man får en klocka i trä?
Wow! Mycket fin samling!
Kommer bli förändringar i 2017 men nu ser laget ut så här!
Tack trevligt att höra när man aldrig är nöjdWow! Mycket fin samling!
Härlig kombo!
Hulk plus mc
Otrolig samling där!
Saknar en chrono, en vit och en med läder.
Blev idiot förklarad av sambon när jag sa att jag var sugen på en ny klocka -
Hatten av för den samlingenEn "sista" förändring före årets slut resulterar i följande uppsättning;
Explorer 114270, 2008
Explorer II 16570, 1999
GMT Master 16700, 1999
Submariner 14060M, 2008
MVG![/QUOTE
Om Submarinen är planerad till försäljning finns jag här!Tack trevligt att höra när man aldrig är nöjd
Lite lika, men ändå väldigt olika. En grym trio!!!Jag är väldigt emot mobbing men ibland hamnar vissa utanför då de inte platsar helt enkelt.
Ursäkta den dåliga bildkvalitén. Kram
Tack! Ja det påminner lite om en släktträff iblandLite lika, men ändå väldigt olika. En grym trio!!!
En DD eller DJ så är du hemma 120%!
Mycket bra! =)Duon
Sub hulk 2016 och en Daytona
Snyggt!!Gröna Rolex OP 114200 åkte ut och in kom en Tudor Black Bay Noir 79220. Känns mer balanserat i samlingen nu då 114200 var lite samma lika som min 1601. Dessutom kostar en flytt till Stockholm lite... Annars går jag och Datejusten in på vårt tredje år tillsammans samtidigt som Speedmastern fått oförskämt mycket handledstid. Reverson, som är en av ~450 exemplar, är favoriten.
JLC Reverso Edition Spéciale Rouge
Tudor Black Bay Noir 79220
Omega Speedmaster 145.022
Rolex Datejust 1601
Gröna Rolex OP 114200 åkte ut och in kom en Tudor Black Bay Noir 79220. Känns mer balanserat i samlingen nu då 114200 var lite samma lika som min 1601. Dessutom kostar en flytt till Stockholm lite... Annars går jag och Datejusten in på vårt tredje år tillsammans samtidigt som Speedmastern fått oförskämt mycket handledstid. Reverson, som är en av ~450 exemplar, är favoriten.
Rolex Datejust 1601
Säg till när du vill byta din Noir mot min blå (givetvis mellanskillnad från min sida)Gröna Rolex OP 114200 åkte ut och in kom en Tudor Black Bay Noir 79220. Känns mer balanserat i samlingen nu då 114200 var lite samma lika som min 1601. Dessutom kostar en flytt till Stockholm lite... Annars går jag och Datejusten in på vårt tredje år tillsammans samtidigt som Speedmastern fått oförskämt mycket handledstid. Reverson, som är en av ~450 exemplar, är favoriten.
Rolex Datejust 1601
Du har väl en 114060?Säg till när du vill byta din Noir mot min blå (givetvis mellanskillnad från min sida)
Det var högst temporärt.Du har väl en 114060?
Nä, fast ja - men oklart.Det var högst temporärt.
Menar du att en BB Svart skulle vara substitut för en 114060?
Väldigt fina! Du har en bra spridning ☺.Gröna Rolex OP 114200 åkte ut och in kom en Tudor Black Bay Noir 79220. Känns mer balanserat i samlingen nu då 114200 var lite samma lika som min 1601. Dessutom kostar en flytt till Stockholm lite... Annars går jag och Datejusten in på vårt tredje år tillsammans samtidigt som Speedmastern fått oförskämt mycket handledstid. Reverson, som är en av ~450 exemplar, är favoriten.
Rolex Datejust 1601
En samling i min smakGröna Rolex OP 114200 åkte ut och in kom en Tudor Black Bay Noir 79220. Känns mer balanserat i samlingen nu då 114200 var lite samma lika som min 1601. Dessutom kostar en flytt till Stockholm lite... Annars går jag och Datejusten in på vårt tredje år tillsammans samtidigt som Speedmastern fått oförskämt mycket handledstid. Reverson, som är en av ~450 exemplar, är favoriten.
Rolex Datejust 1601
Gröna Rolex OP 114200 åkte ut och in kom en Tudor Black Bay Noir 79220. Känns mer balanserat i samlingen nu då 114200 var lite samma lika som min 1601. Dessutom kostar en flytt till Stockholm lite... Annars går jag och Datejusten in på vårt tredje år tillsammans samtidigt som Speedmastern fått oförskämt mycket handledstid. Reverson, som är en av ~450 exemplar, är favoriten.
Rolex Datejust 1601
Nice! Reverson är min favorit i samlingenGröna Rolex OP 114200 åkte ut och in kom en Tudor Black Bay Noir 79220. Känns mer balanserat i samlingen nu då 114200 var lite samma lika som min 1601. Dessutom kostar en flytt till Stockholm lite... Annars går jag och Datejusten in på vårt tredje år tillsammans samtidigt som Speedmastern fått oförskämt mycket handledstid. Reverson, som är en av ~450 exemplar, är favoriten.
Rolex Datejust 1601
Det råder väl inga tvivel om vilken tillverkare jag har mest kärlek för? En balanserad samling i mitt tycke
Hehe, definitivt!Rolex?? Nä skojar bara .
Hehe, definitivt!
Tack ska du haDu har en mycket bra trio☺.