Subby
Silver
klockiaVad har du köpt din tisso??
Jag ville denna modellen men den e slut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
klockiaVad har du köpt din tisso??
Jag ville denna modellen men den e slut
Bästa klockor my friend
Kommer bli förändringar i 2017 men nu ser laget ut så här!
Trevlig samling.Svårt att ta bild när det är sånt jäkla mörker ute..
Trevlig laguppställning med bra blandning. Men du har 2 tomma slottar i lådan.....Blev idiot förklarad av sambon när jag sa att jag var sugen på en ny klocka -
Om det bara hade varit 2 slottar,två till som inte syns-Trevlig laguppställning med bra blandning. Men du har 2 tomma slottar i lådan.....
De som får handledstid...,
Alla hem är bättre hem......men som förtjänar ett bättre hem...
De som får handledstid...,
Trevlig samling!Tänkte att det är dags att göra entré i denna tråd med mitt blygsamma gäng.
Övre raden från vänster:
Aquastar Regate Olympic Start
Sinn U2
Vostok Amfibia (utan dykring)
Casio Casiotron 02-504
Citizen Aqualand
Rolex GMT
Drott
Raketa
Tack!Trevlig samling!
GMTn passar dock inte in, sälj den till mig istället
MVG!En "sista" förändring före årets slut resulterar i följande uppsättning;
Explorer 114270, 2008
Explorer II 16570, 1999
GMT Master 16700, 1999
Submariner 14060M, 2008
Fantasirik samlingEn "sista" förändring före årets slut resulterar i följande uppsättning;
Explorer 114270, 2008
Explorer II 16570, 1999
GMT Master 16700, 1999
Submariner 14060M, 2008
Grymt Fin!! Var köpte du den? Måste införskaffa en sådanKänns bra, ganska perfekt faktiskt. Nöjd som fan!
Du sitter på en riktigt fin samling, avis!!Trevlig kvällHar ju inte postat i denna tråd sedan innan sommaren så det har hänt lite i lådan.
De som skräpar. 2 x De Ville + G-Shock
De som marineras i lådan. 2 x SII.
De som är på service. BP FF + Credor
De som används sporadiskt.
6306, SRPA21, SARG007, SBDJ013, Mudmaster, GS 43999.
Nyförälskelsen som oftast sitter på; 6159-7001.
Tack! Lite väl många just nu för min smak men utöver det är jag nöjd.Du sitter på en riktigt fin samling, avis!!Trevlig kväll
Tänkte du på travelcaset? Köpt på LV i London, finns dock att köpa i Sthlm med.Grymt Fin!! Var köpte du den? Måste införskaffa en sådan
Yes det var det jag tänkte påTänkte du på travelcaset? Köpt på LV i London, finns dock att köpa i Sthlm med.