Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Din TT Yachtmaster, är den ens reko? Indexen ser mikroskopiska ut.Här kommer lite av min samling
Tips på kompletteringar mottages tacksamt
Tips på kompletteringar mottages tacksamt
Geggadyka? Vet inte om jag vill ha en förklaring.
Fattar inte hur ni lyckas lägga upp en OK bild med samtliga klockor på. Gör ett försök.
- Turtle PADI
- 6159-7001
- Disney X Citizen
- IWC Mark XVIII
- Alba nattbeater
- 7c46-7009. 1000m, för när jag behöver SAT-dyka.
- Mudmaster, för när jag behöver geggadyka.
- SII
- Farfars Omega
- Pappas Omega
- Blancpain Fifty Fathoms
Det sticker ut en pin/bandstift från claspen..... ?!Din TT Yachtmaster, är den ens reko? Indexen ser mikroskopiska ut.
Helt rätt, den är inte reko.Din TT Yachtmaster, är den ens reko? Indexen ser mikroskopiska ut.
Helt rätt, den är inte reko.
Helt rätt, den är inte reko.
Alla har inte råd med äkta vara
Då kan man ju köpa något annat...Alla har inte råd med äkta vara
Alla andra är äktaDå kan man ju köpa något annat...
Är dina andra klockor reko?
Alla har inte råd med äkta vara
a
Alla andra är äkta
Tog denna bilden för något år sen, skickade den till mina vänner och kollade hur kunniga dom var, ifall dom kunde se skillnaden. Ingen av dom såg att den ena var fake. Men här var man mycket mer kunnig. En bild jag valde att publicera här, hoppas ingen tog illa åt sig.Om allt annat är äkta...varför ens skaffa en fake?
En bild jag använde för att testa mina vänner , hur klockunniga dom egentligen är. Vilken är fake?
Tog denna bilden för något år sen, skickade den till mina vänner och kollade hur kunniga dom var, ifall dom kunde se skillnaden. Ingen av dom såg att den ena var fake. Men här var man mycket mer kunnig. En bild jag valde att publicera här, hoppas ingen tog illa åt sig.
Jag orkade inte förklara. Men jag ser att du har tråkigt och väldigt pratglad Jo tack det skaver, va har du själv för klockor?Ok, så för en minut sen var det för att du inte hade råd och nu är det för att testa polarna? Det skaver en smula, det inser du va?
Eller kanske bara klocka, förlåt...Jag orkade inte förklara. Men jag ser att du har tråkigt och väldigt pratglad Jo tack det skaver, va har du själv för klockor?
Jag orkade inte förklara. Men jag ser att du har tråkigt och väldigt pratglad Jo tack det skaver, va har du själv för klockor?
En bild jag använde för att testa mina vänner , hur klockunniga dom egentligen är. Vilken är fake?
Tog denna bilden för något år sen, skickade den till mina vänner och kollade hur kunniga dom var, ifall dom kunde se skillnaden. Ingen av dom såg att den ena var fake. Men här var man mycket mer kunnig. En bild jag valde att publicera här, hoppas ingen tog illa åt sig.
Ett gäng olika...inga Rolex, men alla är äkta däremot[/QUOTE
Härligt!
Kolla min profilbild
Du missade en AP på bild
OBS!!! yachtmaster guld/stål är fake, OBS!!!!Här kommer lite av min samling
Ja, som att någon tror på dig nu.OBS!!! yachtmaster guld/stål är fake, OBS!!!!
Insåg att folk blev lite kinkiga pga bilden, men det var tyvärr den enda bilden jag hade på datorn där mina Rolex var samlade. Dom andra är äkta såklart!
ledsen jag blirJa, som att någon tror på dig nu.
Den känslan förstår man... Men du har en riktigt fin samling den innehåller klockor som jag just nu drömmer om, det vill säga Luminor, Sub och GMT. VackertSå här ser min ut just nu, har dock inte det angenäma problemet som Spencer har. Hos mig finns det fortfarande många klockor där ute som jag suktar efter, men pengarna räcker liksom inte till...
ledsen jag blir