Maro skrev:Fryken skrev:Ursäkta att slipsen sitter en smula löst.
Besviken att du inte var lik mr Heisenberg alls...
Haha. Har ju försökt vara inkognito men la mig platt när varenda medlem tankar upp bilder.
Tack Målarn.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Maro skrev:Fryken skrev:Ursäkta att slipsen sitter en smula löst.
Rossi skrev:Kul att se lite ansikten bakom nicken. Manga ser inte alls ut som jag forestallt mig.![]()
Fryken skrev:Maro skrev:Fryken skrev:Ursäkta att slipsen sitter en smula löst.
Haha. Har ju försökt vara inkognito men la mig platt när varenda medlem tankar upp bilder.
Tack Målarn.![]()
Camo00 skrev:Smart! Utsikten tar ju fokus från ansiktet...RosaCasio skrev:![]()
Gav upp försöket att hitta en bra bild och ger denna istället![]()
RosaCasio skrev:Camo00 skrev:Smart! Utsikten tar ju fokus från ansiktet...RosaCasio skrev:![]()
Ouch,,den sved
RosaCasio skrev:Camo00 skrev:Smart! Utsikten tar ju fokus från ansiktet...RosaCasio skrev:![]()
Ouch,,den sved
Mr.Sund skrev:![]()
Jag med samma dinka, tycker den passar bättre på mig trots sina 36mm.
Fryken skrev:Ursäkta att slipsen sitter en smula löst.
JakobZ skrev:Fryken skrev:Ursäkta att slipsen sitter en smula löst.
Haha koll! "attachment the boss" :mrgreen:
Lovely bild! 70-tal så det förslår, eller hur? Du är dig lik -manen!Pappikjolo skrev:Tja, vad fan. Bilden är några månader gammal men... ...klockan är kvar :lol:
Mm, 36 är nog max på de där maskarna...Fryken skrev:Mr.Sund skrev:![]()
Jag med samma dinka, tycker den passar bättre på mig trots sina 36mm.
Det beror på din klena arm. :lol:
Fryken skrev:Ursäkta att slipsen sitter en smula löst.
Crowolf skrev:Faan Målarn, det här var riktigt kul. Ungefär som när man skapar bilder i skallen av radioröster som sen aldrig stämmer med verkligheten.
/Poppe
Pappikjolo skrev:Tja, vad fan. Bilden är några månader gammal men... ...klockan är kvar :lol:
Pappikjolo skrev:Tja, vad fan. Bilden är några månader gammal men... ...klockan är kvar :lol:
Aquaracer2 skrev:Lemania!
Aquaracer2 skrev:En snäll hallick isf!
Kul att se hur du ser ut! Inte alls som man föreställt sig....Wii skrev:SeikoSandra skrev:
Blir ju lite paff..Det är mycket möjligt att du är forumets enda lady..kul! Och yes, du borde skaffen en yachtmaster eller kanske en omega PO i 36mm.
Bjuder på en bild..Fått höra att jag ser ut som en hallick..Vet inte hur jag ska ta det dock. Med på bilden är favoriten, Omega Genéve från 71
![]()