Vander_Hion
Basic
Rossi skrev:Vad spelar "Car Ass" för musik?:grin:
Plattan heter "Hvis Lyset Tar Oss", kan verkligen rekommendera den. Hade varit roligare om du refererade till grindcore bandet Car(c)ass.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Rossi skrev:Vad spelar "Car Ass" för musik?:grin:
Vander_Hion skrev:Rossi skrev:Vad spelar "Car Ass" för musik?:grin:
Plattan heter "Hvis Lyset Tar Oss", kan verkligen rekommendera den. Hade varit roligare om du refererade till grindcore bandet Car(c)ass.![]()
TomasBc skrev:Jag har setts på en del GTG's och kan självutnämna mig som en joker i leken. Bjuder på detta..
Kul att så många ville dela med sig "av sig själva"(ber om ursäkt för många bilder
)
I full kareta:
![]()
i halvfull kareta
![]()
I nyktert tillstånd med en klocka som några här på forumet har ägt innan och efter mig.
Den som gissar rätt på märke, modell samt årtal får en fin bok på posten. (leben & RicVin är uteslutna från "tävlingen")
![]()
![]()
![]()
Rossi skrev:Meo. Sabrering görs lämpligtvis vid flaskkragen; inte mitt på flaskan.:wink:
Är det en doktorsring på fingret?
Svart väst bärs när enbart herrar närvarar.trumpetera skrev:Vit fluga och svart väst?!! För bövelen!!!
Jo, sen var ju en Faskinkniv på stabila 2.5kg kanske inte det bästa valet att sabrera med. Men numer fungerar tekniken nästan felfritt (på champagne).Rossi skrev:Meo. Sabrering görs lämpligtvis vid flaskkragen; inte mitt på flaskan.:wink:
Tackar! jag tycker bilden är helfestlig!Målarn skrev:Hahaha tycker jag med, men rolig bild vare![]()
Haha, vet inte om det är bra eller dåligt. Är nog en av de yngsta här på forumet med knappa 26 år i bagagetRossi skrev:Där ser man. Nagge, jag vet inte varför men jag trodde du var 70+.
Känns som han är närmre 70 än jag är honomRossi skrev:Du är mer Ronan Keating än 70+.
meo_swe skrev:Svart väst bärs när enbart herrar närvarar.trumpetera skrev:Vit fluga och svart väst?!! För bövelen!!!
Svart fluga bär man om man tillhör personalen..![]()
Fifflio skrev:Livar upp denna tråden igen![]()
leben skrev:Fifflio skrev:Livar upp denna tråden igen![]()
BarÖver under kavaj är ju riktigt lyxigt! :lol:
leben skrev:Fifflio skrev:Livar upp denna tråden igen![]()
BarÖver under kavaj är ju riktigt lyxigt! :lol:
Målarn skrev:Rossi skrev:Meo. Sabrering görs lämpligtvis vid flaskkragen; inte mitt på flaskan.:wink:
Hahaha tycker jag med, men rolig bild vare![]()
Fifflio skrev:Passar på att bjuda på en till då ! När jag hade lite mer hår att spela med !
Jokern och catwoman brukar väl husera i Gotham city?San Gennaro skrev:Fifflio skrev:Passar på att bjuda på en till då ! När jag hade lite mer hår att spela med !
Är den där bilden ifrån London?
NejSan Gennaro skrev:Fifflio skrev:Passar på att bjuda på en till då ! När jag hade lite mer hår att spela med !
Fifflio skrev:NejSan Gennaro skrev:Fifflio skrev:Passar på att bjuda på en till då ! När jag hade lite mer hår att spela med !
Är den där bilden ifrån London?örebro.......
Micke B skrev:Jokern och catwoman brukar väl husera i Gotham city?San Gennaro skrev:Fifflio skrev:Passar på att bjuda på en till då ! När jag hade lite mer hår att spela med !
Haha ja kanske. MEN eftersom de befinner sig i Gotham så sätter jag mina kulor på Catwoman.Ricrob skrev:Micke B skrev:Jokern och catwoman brukar väl husera i Gotham city?San Gennaro skrev:Fifflio skrev:Passar på att bjuda på en till då ! När jag hade lite mer hår att spela med !
Catwoman?! Det där är väl Katrin Zytomierska osminkad..?
Micke B skrev:Haha ja kanske. MEN eftersom de befinner sig i Gotham så sätter jag mina kulor på Catwoman.Ricrob skrev:Micke B skrev:Jokern och catwoman brukar väl husera i Gotham city?San Gennaro skrev:Fifflio skrev:Passar på att bjuda på en till då ! När jag hade lite mer hår att spela med !
Catwoman?! Det där är väl Katrin Zytomierska osminkad..?