Maro
Guld
Nivada Grenchen Chronomaster Aviator Sea Diver!Vad tusan är det översta för något? As ball!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nivada Grenchen Chronomaster Aviator Sea Diver!Vad tusan är det översta för något? As ball!![]()
Jag vill att klockan ska sitta där jag sätter den, så det där håller jag inte med om.Tycker att länk ska vara mycket slappare än vad läder och gummi ska vara. Det ska sitta hårt, men länk ska sitta löst.
Jag håller ju med dig. Dock endast med gummi och läderJag vill att klockan ska sitta där jag sätter den, så det där håller jag inte med om.![]()
Spända handleder? Klocka tight eller spända muskler?Jävlar vad många spända handleder man ser på bilderna här (jag gör det samma på många bilder men då handlar det sällan om hur klockan sitter).
Vristens storlek känns lite ovidkommande, eller?Rolex Explorer II 216570
42mm
18.5 vrist
6/4 (easylink på tightaste inställningen)
Gillar hur den sitter på min handled. Relativt tunn i förhållande till sin storlek för att vara Rolex sportstål. Inte topptung och bra överlag om man vill ha lite wrist-presence. Easylink används dagligen på eftermiddag/kväll.
![]()
![]()
![]()
Hur menar du nu?Tycker det ser mer ut som din handled, men men.
Editerade precis, tror du hajar nuHur menar du nu?
Aha. Hahaha!Editerade precis, tror du hajar nu![]()
Tycker de är lite lattjo när folk bär klockor på vristenJa det var kanske inte den bästa formuleringen/grammatiken, därav min ändring.![]()
Hahaha. Bra där. Blev en försvenskning av ”wrist”.
Sorry, kunde inte hålla migHahaha. Bra där. Blev en försvenskning av ”wrist”.
Ska ändra till handled.
Tack ordpolisen, jag gillar det!![]()
Jag hade gjort samma sak! Gillar inte heller dåliga formuleringar eller felstavningar, framförallt inte i annonser men det är en helt annan tråd...Sorry, kunde inte hålla mig![]()