• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hur stor klocka kan en kvinna ha?

MissDatejust

Rolex
2-Faktor
Tveka inte kör en sub men varför inte en stekarsub, dvs 16613/116613, blå.
Såg en stilig kvinna hämta ut en ny 116613LB på Nymans när jag hämtade min Panna i måndags, var riktigt snyggt på..
Är väldigt enkel av mig och är lite lat när det gäller datum osv så jag tror att 114060 blir perfekt egentligen, men visst.. lite eyecandy är aldrig fel.

Bra muskelträning så att säga, M.
Lugna sig, V :eek:.
 

sir alex

Panerai
image.jpg
42 mm IWC
 

Apansson

Torpare
Är väldigt enkel av mig och är lite lat när det gäller datum osv så jag tror att 114060 blir perfekt egentligen, men visst.. lite eyecandy är aldrig fel.


Lugna sig, V :eek:.
Skämt åsido tycker jag fortfarande att en modern maxicase-sub blir lite manhaftigt. Beror ju på vad man vill åt, men som alla vet är det en modell jag inte gillar så värst mycket. Tror att en lite mer vintage sub skulle sitta betydligt bättre om det nu är just en sub det ska vara!
 

Pete11

Vacheron
2-Faktor
Min fru kör allt från 31 mm till att låna mina uppåt 40. Precis som för oss killar handlar det mer om vad hon känner sig bekväm med tycker jag. Dessutom tycker jag 41 ser bra ut på tjejen din!
Håller med, ser bra ut! Tänk om min tjej kunde bära upp en 40mm klocka, eller 36. 31 verkar funka på henne, kanske 34. @Makkanxd
 
  • Like
Reactions: Man

Reverso

Panerai
I jämställdhetens rike Sverige blir man väl offentligt lynchad och bränd på bål om man inte säger att kvinnor kan ha lika stora klockor som män? :D
 

BlackBay

Omega
2-Faktor
Jag skulle säga någonstans runt 38mm som max. Självklart får man bära vad man själv gillar. Smaken är som baken...
 
Topp