Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Såg en stilig kvinna hämta ut en ny 116613LB på Nymans när jag hämtade min Panna i måndags, var riktigt snyggt på..Tveka inte kör en sub men varför inte en stekarsub, dvs 16613/116613, blå.
Bra muskelträning så att säga, M.Förvisso, men frågan är om man orkar med tyngden i längden. Tur man har sin lilla DJ då att byta av med![]()
Tveka inte kör en sub men varför inte en stekarsub, dvs 16613/116613, blå.
Är väldigt enkel av mig och är lite lat när det gäller datum osv så jag tror att 114060 blir perfekt egentligen, men visst.. lite eyecandy är aldrig fel.Såg en stilig kvinna hämta ut en ny 116613LB på Nymans när jag hämtade min Panna i måndags, var riktigt snyggt på..
Lugna sig, VBra muskelträning så att säga, M.
Skämt åsido tycker jag fortfarande att en modern maxicase-sub blir lite manhaftigt. Beror ju på vad man vill åt, men som alla vet är det en modell jag inte gillar så värst mycket. Tror att en lite mer vintage sub skulle sitta betydligt bättre om det nu är just en sub det ska vara!Är väldigt enkel av mig och är lite lat när det gäller datum osv så jag tror att 114060 blir perfekt egentligen, men visst.. lite eyecandy är aldrig fel.
Lugna sig, V.
Alltså, det här ser faktiskt inte så bra ut, egentligen.42 mm IWC![]()
Nej. 34-36 är snyggast som vardagsklockor på kvinnor imo. Bärs klänning ska dock klockorna vara max 30mm.Alltså, det här ser faktiskt inte så bra ut, egentligen.
Snygg klocka du har. Kan tyvärr inte säga detsamma om flickvännens.Tjejen har gått från 34 till 41 men där går nog gränsen
![]()
![]()
![]()
Trevlig kommentar! Bidrar verkligen till skön stämning på forumet.Snygg klocka du har. Kan tyvärr inte säga detsamma om flickvännens.
Haha okejSnygg klocka du har. Kan tyvärr inte säga detsamma om flickvännens.
Vad menar du?Trevlig kommentar! Bidrar verkligen till skön stämning på forumet.
Min fru kör allt från 31 mm till att låna mina uppåt 40. Precis som för oss killar handlar det mer om vad hon känner sig bekväm med tycker jag. Dessutom tycker jag 41 ser bra ut på tjejen din!Tjejen har gått från 34 till 41 men där går nog gränsen
![]()
![]()
![]()
Att din kommentar var otrevlig och inte bidrar till trevlig stämning. Dessutom var det väl storleken som diskuterades.Vad menar du?
Ja, och det var därför jag inte tyckte klockan var snygg på henne.Att din kommentar var otrevlig och inte bidrar till trevlig stämning. Dessutom var det väl storleken som diskuterades.
Att din kommentar var otrevlig och inte bidrar till trevlig stämning. Dessutom var det väl storleken som diskuterades.
Håller med, ser bra ut! Tänk om min tjej kunde bära upp en 40mm klocka, eller 36. 31 verkar funka på henne, kanske 34. @MakkanxdMin fru kör allt från 31 mm till att låna mina uppåt 40. Precis som för oss killar handlar det mer om vad hon känner sig bekväm med tycker jag. Dessutom tycker jag 41 ser bra ut på tjejen din!
I jämställdhetens rike Sverige blir man väl offentligt lynchad och bränd på bål om man inte säger att kvinnor kan ha lika stora klockor som män?![]()
Vad som än känns rätt.![]()