Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Rival Damkjaer kanske fortfarande är mest vinstrika häst på V75 med sina 22 segrar. Drygt 8 milj insprunget. Olympiatravet största segern. Tror det är Erik Adielsson som kör även på denna bild.
dubbelpost
Ofint av mig att lyckas glömma Faksen bara för att han är kallblod. En grym meritlista har han med 201 segrar och 88 i seger% och over 20 milj insprunget. En Bender skall ju veta nåt om trav och inte bara kunna sina takpannor - eller hur! Tack för att du korrigerade mig.
Varsågod. Trevligt att inspirera.
Finns en liten lumparhistoria bakom det där med Lingonpinne.
Vi var under den eminenta militärtjänsten några lumpare som sökte vår fänrik på befälsrummet. Han var en veritabel stridspitt som hade ett lätt adelsklingande efternamn på L.
När vi då frågar efter Fänriken L ropar en av hans kollegor - en kapten - till ett annat befäl:
"Är det nån av er som sett Lingonpinne!?"
Han insåg sen att han precis avslöjat det interna namnet på den nya fänriken, tittade på oss, fräste "han är inte här" och slog igen dörren. Där och då tyckte vi det var fantastiskt roligt.
Fänriken Lingonpinne undrade väldigt mycket varför alla skrattade i samband med uppställning påföljande dag.
En kombo av dålig fantasi, brainfreeze och upptagna nick. Plus att jag gillar Apple prylar. Ångrar mig dock nu, men man får stå sitt kasst [emoji109][emoji2]
Inget illa menat men det kan faktiskt vara så att du har KS sämsta nick vilket iofs är en bedrift i sig
Finns ju sådana som har gjort det men tror man måste be admin.Det är fan inte dåligt men jag håller fullt ut med dig. Kan man byta nick ?
Ibland är det omöjligt
Sök på lingonpinnes med ett S på slutet.Haha, underbart!
Försökte snabbt söka fram inlägget för att se vem som skrivit det, men utan lycka. Vad härligt att äntligen få ett namn på min husgud
Är en stor fantast av BB och veins, McGrath kändes bra att koppla ihop med mitt förnamn.
Yummy.
Huvva.