Alltid hetat apan på onlinespel och dylikt, plus att jag spelar lite apa på INTERNETZ. (Internetgangster, liten på gatan Denke).
I allmänhet bara tramsiga namn som florerat, apansson kändes helt rätt.
Har du spelat på Playzeek?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Alltid hetat apan på onlinespel och dylikt, plus att jag spelar lite apa på INTERNETZ. (Internetgangster, liten på gatan Denke).
I allmänhet bara tramsiga namn som florerat, apansson kändes helt rätt.
Ett kort tag tror jag man höll på med det med polarna, annars var det ju leta PCW på IRC som gällde!Har du spelat på Playzeek?
Avloppet.! (Gissa vilket som lagade med lödkolv! )
Se där.......... Det finns alltså fler!Min gamla signatur på VVS-ritningar för 25 år sedan
Håller med! Dessutom är mitt så jävla långtråkigt så jag funderar på hur man kan byta....Sammandragning av förnamnet, ångrar det som fan nu. svinjobbigt att hålla på med bindestreck när man ska logga in via padda och telefon.
Gammalt inloggnings-id hos tidigare arbetsgivare. Ska vara bokstäver från för-& efternamn men då båda är så vanliga blev det bara bokstäver random.
Sammandragning av förnamnet, ångrar det som fan nu. svinjobbigt att hålla på med bindestreck när man ska logga in via padda och telefon.
Jo du... Å vad f-n tror du om underscore då?!?
Initialer. Tre förnamn, två efternamn. Inga konstigheter
Avloppet.
Longimanus! dök med 6 individer samtidigt på Elphinstone förra åretJag tycker om att dyka och snorkla.........
Jag har oftast lätt skäggstubb och gillar att simma. Så det fastnade.