• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Hyllan club >>

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Kul! Bättre att slåss mot nån man känner och tycker om än nåt random rövhål tycker jag. Glöm thaiboxningen här är det prison rules som gäller :D Vad ska du ha för klocka på dig?
Jag tänkte köra morfars gamla rova med tillhörande kedja, tror den kan komma till användning. Kör du någon slags kronogra/minute repeater så att vi har koll på hur länge vi kört? Kan iofs funka med dykring också.

Jag vill vara med och rumbla!
Bered er på en G-Steel i fejan!
image.jpg

Tar nåt fint trettiotalsur på mig. Vi direktstreamar på vingtagedelen tycker jag.
Rimligt och funktionellt! Mm, vi kanske ska höra om fler är intresserade av en GTG? Direktstream på vintage är sen gammalt om jag inte minns fel.
Jag vill vara med och rumbla!
Bered er på en G-Steel i fejan!
image.jpg
Appappapp! Ska det streamas på vintagedelen så får du allt hitta något äldre att rumbla med!

Hyllan went back to basics och ersattes av ett månatligt GTG på Hotell Gästis i Varberg där träffen börjar med en litterär diskussion om mer eller mindre obskyra ryska alster för att sedan rundas av med realistiska trycktest av deltagarnas klockor i det klassiska Leninbadet. För egen del tycker jag att Leninbadet är mycket bättre än Kallbadhuset, speciellt på vintern när man är lätt förkyld.

Wristshot
Hyllan went back to basics och ersattes av ett månatligt GTG på Hotell Gästis i Varberg där träffen börjar med en litterär diskussion om mer eller mindre obskyra ryska alster för att sedan rundas av med realistiska trycktest av deltagarnas klockor i det klassiska Leninbadet. För egen del tycker jag att Leninbadet är mycket bättre än Kallbadhuset, speciellt på vintern när man är lätt förkyld.

Wristshot!
image.jpg

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp