But muh gossip!!Sluta spekulera.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
But muh gossip!!Sluta spekulera.
Åfan, måste vara beroende på vem man är, till mig levererade @Denke personligen en specialdesignad laptop som har konstant uppkoppling direkt in genom Pärleporten.Ok, nu har jag fått ny pålitlig information från väldigt involverade personer nära ledningen. Det finns en secret combination. Man måste klicka på Nordpolen minst 30 ggr per dygn fem dagar i rad. Då öppnas pärleporten. Detta är nyckeln för att komma in igen. Trägen vinner. Engagemang belönas. Uthållighet premieras.
God bless brazzers.Åfan, måste vara beroende på vem man är, till mig levererade @Denke personligen en specialdesignad laptop som har konstant uppkoppling direkt in genom Pärleporten.
Kul om ledningen skapar lite kaos.
Kan meddela att gränsen är minst 18000.
Jag fick också hembesök. @Denke låtsades vara intresserad av att köpa olika saker men han skulle nog bara kolla så jag var ok. Efter hyllan släcktes har jag fått regga mig på Rumblr:Åfan, måste vara beroende på vem man är, till mig levererade @Denke personligen en specialdesignad laptop som har konstant uppkoppling direkt in genom Pärleporten.
Ok, nu har jag fått ny pålitlig information från väldigt involverade personer nära ledningen. Det finns en secret combination. Man måste klicka på Nordpolen minst 30 ggr per dygn fem dagar i rad. Då öppnas pärleporten. Detta är nyckeln för att komma in igen. Trägen vinner. Engagemang belönas. Uthållighet premieras.
Näe, jag hörde att man måste klicka fram tomte-kon i level 28.Ok, nu har jag fått ny pålitlig information från väldigt involverade personer nära ledningen. Det finns en secret combination. Man måste klicka på Nordpolen minst 30 ggr per dygn fem dagar i rad. Då öppnas pärleporten. Detta är nyckeln för att komma in igen. Trägen vinner. Engagemang belönas. Uthållighet premieras.
Den var förra veckan. Fick du ingen inbjudan?@Philippe Stern kan det var så att ledningen har stängt Hyllan för att duka fint inför för den stora årliga julfesten?
https://klocksnack.se/threads/ks-julfest-2015.45722/
jag? ser jag ut som en tomte??Den var förra veckan. Fick du ingen inbjudan?
Sluta lipa nu. En man med över 22 000 inlägg ska inte ta ordet dravel i sin mun. Du bara käbblar nu. En ursäkt till alla i denna tråd vore på sin plats.14 sidor dravel, varför? Skriv något om klockor som omväxling istället
Var? Är menar du väl?Hyllan var ändå en myt.
Vissa kommer upp i 1500 inlägg bara i den här tråden..
Haha nu tvingar du ju mig att posta i den här tråden igen Menar mest att detta blivit en dravveltråd där inget handlar om klockor och många postar mycket.Du är rätt nära själv
Rumblr låter som en digital bastuklubb.Jag fick också hembesök. @Denke låtsades vara intresserad av att köpa olika saker men han skulle nog bara kolla så jag var ok. Efter hyllan släcktes har jag fått regga mig på Rumblr:
http://www.nydailynews.com/news/nat...hting-app-launch-beta-nov-9-article-1.2427623
Vad har du för nick på rumblr? Dags att mötas där iställetRumblr låter som en digital bastuklubb.
Haha, jag nickar finnish_delight89! Lägger till dig om du lovar att skicka över lite digitalt björkris!Vad har du för nick på rumblr? Dags att mötas där istället
Kom igen! Först fight sen mysbastuHaha, jag nickar finnish_delight89! Lägger till dig om du lovar att skicka över lite digitalt björkris!
*edit. Eller vill du rumbla som appen är tänkt? I så fall vill jag inte vara med
Haha okejrå! Kanske dags att jag får användning för min thaiboxning BRING IT ON!Kom igen! Först fight sen mysbastu
Kul! Bättre att slåss mot nån man känner och tycker om än nåt random rövhål tycker jag. Glöm thaiboxningen här är det prison rules som gäller Vad ska du ha för klocka på dig?Haha okejrå! Kanske dags att jag får användning för min thaiboxning BRING IT ON!
Blåklocka.Kul! Bättre att slåss mot nån man känner och tycker om än nåt random rövhål tycker jag. Glöm thaiboxningen här är det prison rules som gäller Vad ska du ha för klocka på dig?