• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Hyllan club >>

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ok, nu har jag fått ny pålitlig information från väldigt involverade personer nära ledningen. Det finns en secret combination. Man måste klicka på Nordpolen minst 30 ggr per dygn fem dagar i rad. Då öppnas pärleporten. Detta är nyckeln för att komma in igen. Trägen vinner. Engagemang belönas. Uthållighet premieras.

Ok, nu har jag fått ny pålitlig information från väldigt involverade personer nära ledningen. Det finns en secret combination. Man måste klicka på Nordpolen minst 30 ggr per dygn fem dagar i rad. Då öppnas pärleporten. Detta är nyckeln för att komma in igen. Trägen vinner. Engagemang belönas. Uthållighet premieras.
Åfan, måste vara beroende på vem man är, till mig levererade @Denke personligen en specialdesignad laptop som har konstant uppkoppling direkt in genom Pärleporten.

Nä nä.. Jag gick på det där när jag var 5 och fick tipset att tugga Toyet tills det blev grönt och att man sedan kunde plantera ett Toy-träd.
Nä nä inte en gång till.. ;)

Näe, jag hörde att man måste klicka fram tomte-kon i level 28.
http://www.wired.com/2011/12/ff_cowclicker/

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp