Hur kan du vara så säker Equilibrium????
Man måste vara välhängd. Skicka en bild på ditt kön till valfri admin. Blir du godkänd väntar mycket spännande.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hur kan du vara så säker Equilibrium????
Mina donnor som jag har haft anser mig vara mycket "välhängd" och så även nuvarande donnan.
Och jag är tydligen expert inom området, sånt som kvinnor gillar, det är en naturlig talang som jag har.
Skulle kunnat bli en framgångsrik gigolo, men jag valde annan inriktning i livet.
Mina donnor som jag har haft anser mig vara mycket "välhängd" och så även nuvarande donnan.
Och jag är tydligen expert inom området, sånt som kvinnor gillar, det är en naturlig talang som jag har.
Skulle kunnat bli en framgångsrik gigolo, men jag valde annan inriktning i livet.
Måste man fråga har man inget där att göra.Det är något mystiskt med Hyllan.... Så hemligt allting kring detta. Se bara, forummedlemmar...
Min tråd stängdes väldigt hastigt. Vem har tillgång till denna hemliga värld, inte jag iallafall...?
Räcker det med en Patek Philippe grand complications, eller krävs det mer för att få tillgång
till denna mystiska värld i klocksammanhang.... Mystiken tätnar...
Har ni tänkt på att om man kastar om bokstäverna in "Hyllan club", så blir det "Lord Voldemort".
Om man är usel på att stava så.
På hemliga gtgs tejpas det alltid upp en ruta, för att kunna vädra ut eventuella argument fysiskt. Det är sen gammalt.Tänk dig Ondskan fast med klockor som initiationsrit. Slåss med beater i rutan osv.
Ah. Om man är lesbisk menar du?
Ett naturligt steg efter att ha uppnått Nirvana.Tyvärr är det bara riktiga klocksamlare som får tillgång till hyllan. De som kan anas ha eget vinstsyfte, de som inte har hållit på tillräckligt länge och de som ifrågasätter de med mer erfarenhet får inte komma in. De riktiga samlarna äger inte heller klockor i syfte att ha en samling, de har däremot varit samlare tidigare, nu äger de klockor för skojs skull och refererar till tiden då de samlade.
Tyvärr är det bara riktiga klocksamlare som får tillgång till hyllan. De som kan anas ha eget vinstsyfte, de som inte har hållit på tillräckligt länge och de som ifrågasätter de med mer erfarenhet får inte komma in. De riktiga samlarna äger inte heller klockor i syfte att ha en samling, de har däremot varit samlare tidigare, nu äger de klockor för skojs skull och refererar till tiden då de samlade.
Måste man vara träslöjdslärare för att vara en riktig klocksamlare?
Jag som trodde att det krävdes champagnesprut, drängfylla och yuppie-stil på fashionabla innekrogar, finansierat av pappas pengar! Samt en jäkla massa ryggdunkande i grupp!Tyvärr är det bara riktiga klocksamlare som får tillgång till hyllan. De som kan anas ha eget vinstsyfte, de som inte har hållit på tillräckligt länge och de som ifrågasätter de med mer erfarenhet får inte komma in. De riktiga samlarna äger inte heller klockor i syfte att ha en samling, de har däremot varit samlare tidigare, nu äger de klockor för skojs skull och refererar till tiden då de samlade.
2013Jag som trodde att det krävdes champagnesprut, drängfylla och yuppie-stil på fashionabla innekrogar, finansierat av pappas pengar! Samt en jäkla massa ryggdunkande i grupp!
Ah. Om man är lesbisk menar du?
Va, har folk vuxit upp och börjat tjäna egna pengar? På klockor såklart, som du säger. Alla vet ju att de kända forumprofilerna utnyttjar sitt rykte för att sälja till ockerpris.
Seriöst. Lägg bara av.
Du är verkligen på läktaren nu? Missat hela Hassan-grejen?
Edit: Och antagligen hela Harry Potter-grejen också?
Jag fick bara fram Illuminati när jag kastade om... Jag är nog lesbisk helt enkelt.Har ni tänkt på att om man kastar om bokstäverna in "Hyllan club", så blir det "Lord Voldemort".
fast rutig skjorta är mer alarmerande!Nu kräks lifestyle, svart väst och brunt bälte, avgå alla.
Du menar de som blir helt rabiata om någon annan än innegänget på KS köper en klocka och mot bättre vetande lägger ut den till ett högre pris än vad just den gruppen anser är rätt pris?Va, har folk vuxit upp och börjat tjäna egna pengar? På klockor såklart, som du säger. Alla vet ju att de kända forumprofilerna utnyttjar sitt rykte för att sälja till ockerpris.
Så hyllan finns alltså? Illuminati konfirmerat.Du menar de som blir helt rabiata om någon annan än innegänget på KS köper en klocka och mot bättre vetande lägger ut den till ett högre pris än vad just den gruppen anser är rätt pris?
Blev själv inbjuden till Hyllan nyligen men tackade nej.
Du menar de som blir helt rabiata om någon annan än innegänget på KS köper en klocka och mot bättre vetande lägger ut den till ett högre pris än vad just den gruppen anser är rätt pris?
Blev själv inbjuden till Hyllan nyligen men tackade nej.
Nej, inte den hyllan. Där hänger jag bara på tisdagar när det är "Vi som identifierar oss själva som rosa enhörningar" träff.
Nej, inte den hyllan. Där hänger jag bara på tisdagar när det är "Vi som identifierar oss själva som rosa enhörningar" träff.