Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
![]()
Väntar på inbjudan!!
Bara om han varit medlem tillräckligt länge och vad jag vet så har han inte 1500 poster.Finns Elvis där oxå?
Seiko = No go
Har hört att 100 medlemmar måste ha minst 15 GS var i ett år för att det skall hända.Vänta bara tills GS-hyllan öppnar!
Har hört att 100 medlemmar måste ha minst 15 GS var i ett år för att det skall hända.![]()
Har hört att 100 medlemmar måste ha minst 15 GS var i ett år för att det skall hända.![]()
Jag har hört att det räcker med att ha 15 st skx007? Aja, typ samma..
Förlåt
Jäklar, måste ha underskattat hylla grovt.....Club Hyllan....Nu är ni avslöjade
![]()
Hyllan och forumet är ju självklart en produkt av dess medlemmar och vad som postas. Jag har ingen större åsikt om Hyllan som företeelse annat än att jag uppskattar de medlemmar som trots inträde till det heligaste väljer att husera bland oss övriga i pöbeln.
Tyvärr är det som att vissa försvinner från den dagen de tar ett kliv upp, eller också är det en felaktig känsla. Men det är ju upp till oss som inte har nått dit att göra ett så spänstigt och trevligt forum som möjligt.
Sen är dådkraften som efterfrågas till medlemskapet tyvärr inte kopplad till mer än kvantitet, så 1500 inlägg med ett "grattis" slår 500 inlägg med försök till substans.
Men nu är spelreglerna så och det är bara att finna sig i.
Det är ju dessutom ett smått makalöst forum som bjuds alldeles gratis, (helt otroligt egentligen), med så många intressanta trådar och människor att man skulle kunna ha som heltidssysselsättning att surfa omkring och förkovra sig.
Så tack forumägare för ett superbt forum och tack forummedlemmar för bra diskussioner, tips och ibland även hälsosamt gnabbande.
Tålamod...................Tydligen nada =(
Vad hade du väntat dig, en fanfar och en joddlare utanför din dörr i samma sekund som du skriver inläggetTydligen nada =(
Alla dina inlägg ska granskas först. Allt spam och "grattis" räknas bort.Nej men att man fick access direkt kanske?![]()
????? Du har ju fler likes än inlägg!!!!Det där med fler likes än inlägg är bara för nickedockor, ja-sägare också PK:s.
????? Du har ju fler likes än inlägg!!!!
Vad hade du väntat dig, en fanfar och en joddlare utanför din dörr i samma sekund som du skriver inlägget
De är roliga .En joddlare! Det hade fan varit grejer det!![]()