Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det trodde vi redan! Förresten, skulle inte du kolla upp ett par oysterquartz?Dubbelpost. (fan nu tror folk att man jagar hyllan)
Coolt. Hann du prova något tips i helgen?Förlåt
Btw., grymt tack för dina Barcelona-tips! Det känns som om jag går i fantomens skugga här nere![]()
Det trodde vi redan! Förresten, skulle inte du kolla upp ett par oysterquartz?![]()
Yes! Jag åt på Cerveseria Catalana, följde dit råd och var där tidigt. Väldigt bra upplevelse trots min oförmåga att kommunicera med spanjorerCoolt. Hann du prova något tips i helgen?
Antagligen, därför jag behöver expertrådPinsamt. Eeeh trodde jag låg på 400 inlägg, tills jag kollade nu... haha. Måste va alla "bra tråd" "fin klocka" "grattis" "bra skrivet" som jag skriver
Äh du kommer va för full för att bedömma skicket på OQ ändå![]()
Det är mest en massa reciterande av gamla dikter från 1920-tal. Lite mysigt faktiskt. Det finns oanade talanger bland forum-medlemmarna.Alltid undrat vad som händer där inne..
Föreställer mig afr champagnen flödar och 90% av all handel sker "under bordet" och inte ute i vanliga världen..![]()
Den här fantastiska Norska dikten av Gunmo Husmo diskuterades rätt så livligt vill jag minnas.Det är mest en massa reciterande av gamla dikter från 1920-tal. Lite mysigt faktiskt. Det finns oanade talanger bland forum-medlemmarna.
Ja jävlar vilken debatt det blev av det där... Det var nån som lämnade till slut, har jag för mig...Den här fantastiska Norska dikten av Gunmo Husmo diskuterades rätt så livligt vill jag minnas.
"Det er vel virkelighet,
det er vel virkelighet nok for dine øyne,
men jeg er på den andre siden
hvor gresstrå er kimende klokker av sorg og bitter forventning.
Jeg holder et menneskes hånd,
ser inn i et menneskes øyne,
men jeg er på den andre siden
der mennesket er en tåke av ensomhet og angst."
Låter fantastiskt!Det är mest en massa reciterande av gamla dikter från 1920-tal. Lite mysigt faktiskt. Det finns oanade talanger bland forum-medlemmarna.
Visst det hade jag glömt bort, xx lämnade efter ganska hårda ordalag.Ja jävlar vilken debatt det blev av det där... Det var nån som lämnade till slut, har jag för mig...
Nej det var inte på grund av poemet utan när XX påstod att YYs mor inte uppskattade tulpaner i den utsträckning som förväntas av en dam i sextioårsåldern. Det tog hårt på YY som replikerade på sitt omisskänligt polemiska vis om att pelargoner minsann växte i XX alla fönster. Det fick XX att lämna Hyllan och söka sig till TTT.Visst det hade jag glömt bort, xx lämnade efter ganska hårda ordalag.
Nej nej där minns du fel, det började med om tulpanerna skulle ha en rak eller sne snittyta, kallt eller varmt vatten. Därefter citerade XX Gunmo Husmo och därifrån tog det hus i helvetet varpå YY lämnade med buller och bång.Nej det var inte på grund av poemet utan när XX påstod stt YYs mor inte uppskattade tulpaner i den utsträckning som förväntas av en dam i sextioårsåldern. Det tog hårt på YY.
Jag tror du misstar det för didkussionen om växtnäring kontra sockerbit i snittblommevattnet?Nej nej där minns du fel, det började med om tulpanerna skulle ha en rak eller sne snittyta, kallt eller varmt vatten. Därefter citerade XX Gunmo Husmo och därifrån tog det hus i helvetet varpå YY lämnade med buller och bång.
@Camo00, kan du bekräfta riktigheten i mitt påstående?
Jag skrev aldrig så! Skrev bara att han kanske inte borde vattna sina Mårbacka så mycket under vintern utan låta dem vila och stå mörkt.Nej det var inte på grund av poemet utan när XX påstod att YYs mor inte uppskattade tulpaner i den utsträckning som förväntas av en dam i sextioårsåldern. Det tog hårt på YY som replikerade på sitt omisskänligt polemiska vis om att pelargoner minsann växte i XX alla fönster. Det fick XX att lämna Hyllan och söka sig till TTT.
Fast det bör inte ha upprört så mycket, det är ju en helt rimlig anvisning. Jag hörde att han blev bananas när du skrev "din mamma...".Jag skrev aldrig så! Skrev bara att han kanske inte borde vattna sina Mårbacka så mycket under vintern utan låta dem vila och stå mörkt.
Ja, han var lite känslig så. Men jag vill passa på att understryka att det var hon som tog initiativ till en intim relation. Från början var vi bara vänner.Fast det bör inte ha upprört så mycket, det är ju en helt rimlig anvisning. Jag hörde att han blev bananas när du skrev "din mamma...".
Sockerbit i snittblomsvatten, BIG NO NO!Jag tror du misstar det för didkussionen om växtnäring kontra sockerbit i snittblommevattnet?
Enligt honom var du som en fluga på en sockerbit i snittblomsvatten!Ja, han var lite känslig så. Men jag vill passa på att understrykas att det var hon som tog initiativ till en intim relation. Från början var vi bara vänner.
Mårbackans vinterförvaring var en helt annan diskussion. Där kan jag tycka att du gick över gränsen.Jag skrev aldrig så! Skrev bara att han kanske inte borde vattna sina Mårbacka så mycket under vintern utan låta dem vila och stå mörkt.
Var det därefter ni blev pelargonkompisar och det upphörde när du ville krydda med tulpaner och hon nekade?Ja, han var lite känslig så. Men jag vill passa på att understrykas att det var hon som tog initiativ till en intim relation. Från början var vi bara vänner.
Vad ska man säga, lockelsen var stark! Det var många som blev avundsjuka för att hon gick hem med mig efter Hyllans poesi och performance kväll.Enligt honom var du som en fluga på en sockerbit i snittblomsvatten!
Det var nog strypkopplet som upprörde mest!Vad ska man säga, lockelsen var stark! Det var många som blev avundsjuka för att hon gick hem med mig efter Hyllans poesi och performance kväll.
Nä egentligen inte, hon valde sin bortskämda son före mig. Nu slampar de runt på TTT.Var det därefter ni blev pelargonkompisar och det upphörde när du ville krydda med tulpaner och hon nekade?
Ludermässigt!!Nä egentligen inte, hon valde sin bortskämda son före mig. Nu slampar de runt på TTT.