Säkert att du läst hela tråden?
Nånstans här blev klockan väldigt svårsåld på K&S
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Säkert att du läst hela tråden?
Eller pisstråkig.Skitbra idé
Kom ihåg det där nästa gång du får för dig att sänka ner den i ett ölglasVi är kattvakter i helgen så jag fick en idé.
Ett dygn i kattlådan är väl lämplig test.
Tänkte köra den i diskmaskinen innan.Kom ihåg det där nästa gång du får för dig att sänka ner den i ett ölglas
Vette katten om de där spåren går urTänkte köra den i diskmaskinen innan.
Helt säkerSäkert att du läst hela tråden?
Ksk får ta en runda i tvättmaskinen. Den kanske skulle bli ren då.Gick inte att få upp gulklimpen med klockan i ett stycke men att den fått smaka ammoniak råder det ingen tvekan om.
Man kan konstatera att gummiremmen inte var särskilt mottaglig för fastkletad kattsand.
Nu får den ligga och gotta sig i badet ett tag så skiten i alla skrymslen löser sig.
Den gränsen passerades för länge, länge sedan...
Tror faktiskt att många skulle vilja äga @jabla s fina exemplar!! Det är en raritet, kändare än många andra klockor här på ksDen gränsen passerades för länge, länge sedan...
Javisst!Tror faktiskt att många skulle vilja äga @jabla s fina exemplar!! Det är en raritet, kändare än många andra klockor här på ks
Då vill man verkligen inte vara din ovän!Tror det är dags för en runda i ultraljudstvätten...
börjar med tre minuter...
kör tre till och nu börjar vi närma oss slutet
klockan tickar på bra och...
jag skulle inte tveka att låta en vän slicka på den nu.
Så är detJavisst!
Tror att både du och jag skulle se fram emot att få ta över denna helt unika klocka!
Jag har funderat över om inte surströmmingsspad skulle kunna påverka stålet lite!
Jo så är det!Så är det
Surströmmingsspad påverkar de flesta
Jag har inte lärt mig uppskatta surströmming, än. Men det kanske inox görJo så är det!
Det sjukaste är att doften från en nyöppnad surströmmingsburk gör mig hungrig!
Det är efteråt det luktar illa!
Ha ha ha!Jag har inte lärt mig uppskatta surströmming, än. Men det kanske inox gör
Tycker det förtar hela tanken med en beater...Nåt för inox ägare
Kan bara hålla med!Tycker det förtar hela tanken med en beater...
dessutom luktar det illa när man kör med vinkelslipen.
Men du kan ju smälta in lädret i boetten, tada! En helt ny lookTycker det förtar hela tanken med en beater...
dessutom luktar det illa när man kör med vinkelslipen.
Den var ju grymt snygg med grön tavla och läderband! Det andra skyddet var gräsligt!Nåt för inox ägare
1000v var snålt.På uppmaning av @jabla postar jag ett field-test.
Som elektriker behöver man en klocka som klarar av spänning, så letade fram den trogna gamla MEGGERN. Ett instrument som mäter isolation, används vanligtvis INTE såhär. Skickade 1000v över klockan och den klarade det fint. Rekommenderas inte att pröva själv
Men den är blå.