Eller är det en utmaning till en modig forummedlem att bevisa vad den blå duger till?Men den är blå.
Tåligheten är ju rangordnad: Gul, Röd och Blå.
Ingen vet om den blå tål något tack vare @Fliegerchronograph.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Eller är det en utmaning till en modig forummedlem att bevisa vad den blå duger till?Men den är blå.
Men den är blå.
Då blir det ingen affär!!!
Tack för varningen......
Eller är det en utmaning till en modig forummedlem att bevisa vad den blå duger till?
Vad är det ni inte förstår? Trillar polletten inte ned, eller? Den blå har varit i luftstrid, kämpat i ishavet, banat sig väg genom djungeln, dykt i grumliga vatten och umgåtts i tvivelaktigt sällskap. Inte en repa...
Galet snyggVarför hittar jag inte denna någonstans? lätt snyggaste varianten av Inox..
Hör med Klockmaster Globen.Varför hittar jag inte denna någonstans? lätt snyggaste varianten av Inox..
Divern finns ju också på länkTack vare den här tråden blir jag lite sugen. Går det köpa en professional diver och komplettera med stållänk från inox?
Jag vill köpa på gummi, och komplettera med länk!Divern finns ju också på länk
Köp på länk och komplettera med gummi istället, det lär bli billigare.Jag vill köpa på gummi, och komplettera med länk!
Det låter ju ändå vettigt. Var hittar jag inox-gummi då?Dum idé.
Gör som @MaBr skrev
På samma ställe som du hittar länken?Det låter ju rörä vettigt. Var hittar jag inox-gummi då?
Edit: lugna nu, jag har Google!
Hos AD?Det låter ju ändå vettigt. Var hittar jag inox-gummi då?
Edit: lugna nu, jag har Google!
Nej bara uppnått kultstatus!Har den blivit finklocka nu @jabla ? ...
Den är väl trasigHar den blivit finklocka nu @jabla ? Länge sedan den fick stryk.
En INOX dör aldrig, den bara uppnår en annan nivå av användbarhet.Den är väl trasig
Rågsved?Fälttästar denna idag, när det är dags för tuffa jobb presterar den som bäst.
Kopplar in 240 kvadrat till ett nytt bygge i Stockholm
Stämmer braRågsved?