TNT
Basic
Var det just att det var kulör som gjorde det kanske?60 grader kulörtvätt dödade min Inox...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Var det just att det var kulör som gjorde det kanske?60 grader kulörtvätt dödade min Inox...
Måste varit något galet. @jabla har Fan testat sin tuffare än så.60 grader kulörtvätt dödade min Inox...
Ja känns som ett måndagsexemplar? Pengarna tillbaka? Enligt reklamvideon så går det att ge den betydligt med stryk än kulörtvätt 60°, personligen känns det som om tvättmaskinen borde dö innan inox med tanke på @jabla s kvalitets testerMåste varit något galet. @jabla har Fan testat sin tuffare än så.
Äsch då. Allt smakar väl bättre med en inox? Det är klockvärdens bacon. Eller grädde.Den sätter ny smak på kaffet...
Dock inte till det bättre.
Din ser ut att smaka bättre än min.Äsch då. Allt smakar väl bättre med en inox? Det är klockvärdens bacon. Eller grädde.
Tack för ditt arbete!Jag jobbar som brandman och har letat järnet efter en klocka som kommer klara av allt som mitt yrke har att erbjuda, tror jag hittat rätt tack vare @jabla
Dock blir det FDNY-edition bara för kontextens skull
Har sträckläst hela tråden på ett par veckor och underhållningen har varit otrolig, tackar er hjärtligt!
När jag införskaffat den så ska jag försöka trixa fram kameran under ett larm, utan att styrkeledaren får syn på mig baraTack för ditt arbete!
Du får lägga upp lite fräcka inox-bilder in the middle of the action... det brinner, du står i full mundering o drar en wrist-shot!
Klockan eller kexchokladen?Ville bara visa att den lever...
Kexchokladen lever inte längre...Klockan eller kexchokladen?
Då måste jag kontra med att jag också lever fortfarande.Ville bara visa att den lever...
Då måste jag kontra med att jag också lever fortfarande.
Efter ett tags frånvaro.
Har du också varit frånvarande? Vad händer vännen? Mår du bra?Krävdes ett batteribyte för att hålla den vid liv!
Jo jag mår bra, har bara tröttnat på alla annonser här på forumet så numera blir det mest fredagstråden. Batteribytet var på min INOX.Har du också varit frånvarande? Vad händer vännen? Mår du bra?
Jag jobbar som brandman och har letat järnet efter en klocka som kommer klara av allt som mitt yrke har att erbjuda, tror jag hittat rätt tack vare @jabla
Dock blir det FDNY-edition bara för kontextens skull
Har sträckläst hela tråden på ett par veckor och underhållningen har varit otrolig, tackar er hjärtligt!
Den var fin. Men röda inoxar är finare.Få trådar på forumet har ju skänkt så mycket glädje som denna och jag vill minnas att jag någonstans bland alla inlägg sagt en dag ska jag ha min egna gula inox. Idag kom den ( tack @RäserRaffe )
Du har inte fel där … men kanske inte helt rätt heller . Den röda är nog snyggare men den gula är lite mer ”fcuk off”. Oavsett, riktigt fräna klockorDen var fin. Men röda inoxar är finare.
Jaså det var så den såg ut från början!Få trådar på forumet har ju skänkt så mycket glädje som denna och jag vill minnas att jag någonstans bland alla inlägg sagt en dag ska jag ha min egna gula inox. Idag kom den ( tack @RäserRaffe )
Försöker du färga om den till svart???Den var fin. Men röda inoxar är finare.
Nej det är bara för att snigelslemmet inte skall torka ut!Försöker du färga om den till svart???