• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

I.N.O.X. den oförstörbara. Testandet fortsätter!

upload_2019-4-19_21-23-32.jpeg

Vilken udda metod att ta tiden vid äggkokningen......!! :wideyed:

4557DE0E-891D-4C16-AE68-8F4E1630C11D.jpeg
min har fått 2 lösa metallspån UNDER glaset. det suger lite. Jag har aldrig haft isär den, köpte den ny. Syns över sekundvisarn på ena bilden och över timvisaren på andra.
Är jag hårdast i tråden?
9A657420-F9B6-4E81-BA0C-69D7D0FF6B30.jpeg

Denna är till salu om någon är intresserad.
Skick enligt bild, den är naturligt sliten, på min arm.

Inga äggkokningar eller vinkelslipar.

Jag gav farsgubben en INOX i julklapp eftersom hans gamla Certina DS fått utstå mer än vad den tålt vid ett par tillfällen. Redan när han fick den så sa jag att den nya är bygd för att klara allt och lite till. Och skulle den mot all förmodan gå åt skogen så har den en hyfsad allriskförsäkring. Men han har ännu inte vågat bära den utan gummiskyddet :)

Jag gav farsgubben en INOX i julklapp eftersom hans gamla Certina DS fått utstå mer än vad den tålt vid ett par tillfällen. Redan när han fick den så sa jag att den nya är bygd för att klara allt och lite till. Och skulle den mot all förmodan gå åt skogen så har den en hyfsad allriskförsäkring. Men han har ännu inte vågat bära den utan gummiskyddet :)
Skyddet är det ömtåligaste på hela klockan ironiskt nog. :D

Tillbaka
Topp