• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ibland är vi rätt löjliga. Men ganska roliga. Tagen på bar gärning!

Lolle

Panerai
Skulle ta någon bild främst till min Instagram men borde ha orkat dra fram kameran då mobilen inte gillade mörkret. Mina bilder blev ärligt talat kassa, något mer förvånad blev jag när jag ser min fru med ett stort leende. Tog bara några sekunder att inse vad hon flinar åt då hon vet om denna tråd.

Så håll tillgodo denna bild vart nästan bättre än mina egna ikväll tyvärr...

EB81BAF6-BB1A-4ACF-959F-6904C2EC90BD.jpeg
 

Camo00

Patek
Skulle ta någon bild främst till min Instagram men borde ha orkat dra fram kameran då mobilen inte gillade mörkret. Mina bilder blev ärligt talat kassa, något mer förvånad blev jag när jag ser min fru med ett stort leende. Tog bara några sekunder att inse vad hon flinar åt då hon vet om denna tråd.

Så håll tillgodo denna bild vart nästan bättre än mina egna ikväll tyvärr...

EB81BAF6-BB1A-4ACF-959F-6904C2EC90BD.jpeg
Alla stora artister lider för sin konst!! :rolleyes:
 

davestoni

Panerai
Borde vara fler som blir påkomna tycker man! Denna tråden borde ju vara aktiv :D Mitt sociala har tröttnat då jag är så förutsägbar - tar alltid foton på klockorna och hänger typ alltid på KS så nu är det inte kul längre att raljera :p
Haha håller med!
Det är alltid flickvännen som fångar mig. Hon slutar aldrig förvånas :D
 

Nissenutz

Patek
2-Faktor
Borde vara fler som blir påkomna tycker man! Denna tråden borde ju vara aktiv :D Mitt sociala har tröttnat då jag är så förutsägbar - tar alltid foton på klockorna och hänger typ alltid på KS så nu är det inte kul längre att raljera :p
Blir påkommen ofta av sambon men hon har inge humor. Inte för klockor iaf.

Lätt skadegla är hon så om jag slår på en vurpa kanske hon fotar mig sen frågar hur de gick :D
 

Dennta

KS Explorers Club
2-Faktor
Skulle ta någon bild främst till min Instagram men borde ha orkat dra fram kameran då mobilen inte gillade mörkret. Mina bilder blev ärligt talat kassa, något mer förvånad blev jag när jag ser min fru med ett stort leende. Tog bara några sekunder att inse vad hon flinar åt då hon vet om denna tråd.

Så håll tillgodo denna bild vart nästan bättre än mina egna ikväll tyvärr...

EB81BAF6-BB1A-4ACF-959F-6904C2EC90BD.jpeg
Fattar ingenting, vad gör ett par skor med skoblock där? :D
 

Lolle

Panerai
Samma här som er övriga på många sätt

Frun skakar på huvudet och undrar vad farao jag håller på med eller gnäller på att jag skämmer ut oss när jag tar bild så andra kan se. Ändå tar hon bild vissa gånger när jag ser som dummast ut sålänge ingen annan är i närheten så hon ser dum ut också :)

Själv blir jag själaglad när denna tråden bumpas, flinar över samma bilder då igen och gläds att jag har vänner här i alla fall.
 

TompaC

Rolex
2-Faktor
Samma här som er övriga på många sätt

Frun skakar på huvudet och undrar vad farao jag håller på med eller gnäller på att jag skämmer ut oss när jag tar bild så andra kan se. Ändå tar hon bild vissa gånger när jag ser som dummast ut sålänge ingen annan är i närheten så hon ser dum ut också :)

Själv blir jag själaglad när denna tråden bumpas, flinar över samma bilder då igen och gläds att jag har vänner här i alla fall.
Helt underbart att veta att man inte är ensam i träsket av fruar/flickvänner och deras himlande ögon när man skall fota sina klockor! Håller helt med ovan talare! Keep on bumping!
 

Mariaelisabeth

Breitling
Ok, jag brukar vara emot att skapa nya trådar för enbart en bild, men det här är ju väldigt roligt. Satt med tjejen och kollade igenom bilder från sommarn då vi kom över detta guldkorn.
Fin sommarkväll? Fuck det, jag ska fota klockan! Av någon anledning liggandes i fosterställning.


Har ni några roliga moments när ni blivit ertappade med klocknörderi på bar gärning?


Masa incidenter i somras när jag bad sambon ta bild på mig (ex min avtar). Så höll jag hatten med handen och han bah: Ta bort handen man ser inte ditt ansikte! Jag bah men ta bilden och visa mig hur det blev. Så visade han mig och jag bah: Kolla blev superfint ju! Dessutom ser man klockan!
Han bah: Ahhh juste... nu fattar jag varför du envisades med att sitta så med handen... hahaha
 
A

akg200

Guest
[QUOTE = "davestoni, post: 2448115, member: 18751"] Taken on a deed at Lake Como : Rolleyes:
[ATTACH = full] 883 346 [/ attach]
[ATTACH = full] 883 345 [/ attach] [/ quote]
Mycket fin utsikt, jag är verkligen blåst bort. Jag älskar det här!!
 
Topp