• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Idrottsmäns klockor

snoozarn

Patek
2-Faktor
Stan Wawrinka vann årets US open med en ROO Chrono på handleden
201609072347856248265.jpg
Stabil kloss på handleden, undra om han får extra sving med ROO på armen. Förstår att man lirar med en RM, väger ju knappt. Men med en ROO?
 

Tomas Eriksson

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Stabil kloss på handleden, undra om han får extra sving med ROO på armen. Förstår att man lirar med en RM, väger ju knappt. Men med en ROO?
Inga konstigheter så länge den sitter tight. Mina olika löpklockor jag haft genom åren som elitlöpare var sällan de lättaste.
Jag bar iofs. aldrig dem som ett mode-statement, men 150 gram på motsatt handled från racketen stör inte
 

Cryssarn

Rolex
Stod och pratade lite med Pekka Rinne idag efter deras träning. Han hade en sub på sig med vad som såg ut som lite gulnade index. Frågade om den och visade sig att han har intresse för klockor. Klockan i sig var en årsklocka. Min fru har sett honom med en "Black rolex with diamonds", som hon uttryckte det. Hon hade frågat om den och fått svaret att det var den första klockan han köpte när han kom till nashville. modell har hon ingen aning om då hon är totalt ointresserad av klockor
 
Stod och pratade lite med Pekka Rinne idag efter deras träning. Han hade en sub på sig med vad som såg ut som lite gulnade index. Frågade om den och visade sig att han har intresse för klockor. Klockan i sig var en årsklocka. Min fru har sett honom med en "Black rolex with diamonds", som hon uttryckte det. Hon hade frågat om den och fått svaret att det var den första klockan han köpte när han kom till nashville. modell har hon ingen aning om då hon är totalt ointresserad av klockor

Coolt, jobbar du med hockey eller är du en spelare själv?
 

Cryssarn

Rolex
Coolt, jobbar du med hockey eller är du en spelare själv?
Min fru brukade sköta hans hemsida. Dom är tillräckligt bra "kompisar" för henne att ha hans nummer, adress och fått en och annan födelsedagspresent. Han brukade även kunna skicka en vink till henne/oss när hon hade biljetter nere vid glaset. Men inte tillräckligt kompisar för att bli hembjudna eller gå ut och äta osv. Så det är genom henne som jag kunde göra det, och även bytt ett par ord med andra spelare. Skulle jag kunna få jobb inom laget, som ja....vad som helst så skulle jag lätt överväga att stanna kvar.
 
Topp