Stabil kloss på handleden, undra om han får extra sving med ROO på armen. Förstår att man lirar med en RM, väger ju knappt. Men med en ROO?Stan Wawrinka vann årets US open med en ROO Chrono på handleden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stabil kloss på handleden, undra om han får extra sving med ROO på armen. Förstår att man lirar med en RM, väger ju knappt. Men med en ROO?Stan Wawrinka vann årets US open med en ROO Chrono på handleden
Tror inte ens han tänker på den. Jag spelar golf med min DeepseaStabil kloss på handleden, undra om han får extra sving med ROO på armen. Förstår att man lirar med en RM, väger ju knappt. Men med en ROO?
Jag tränar med Sub, men elitnivå är ju en annan femma utöver våra hobbyn. Nåväl.Tror inte ens han tänker på den. Jag spelar golf med min Deepsea
Sant!Jag tränar med Sub, men elitnivå är ju en annan femma utöver våra hobbyn. Nåväl.
Inga konstigheter så länge den sitter tight. Mina olika löpklockor jag haft genom åren som elitlöpare var sällan de lättaste.Stabil kloss på handleden, undra om han får extra sving med ROO på armen. Förstår att man lirar med en RM, väger ju knappt. Men med en ROO?
En ROO väger mer än 150gr. Ballt oavsett. Jag hade iaf kört RM om jag var tennisproffs.Inga konstigheter så länge den sitter tight. Mina olika löpklockor jag haft genom åren som elitlöpare var sällan de lättaste.
Jag bar iofs. aldrig dem som ett mode-statement, men 150 gram på motsatt handled från racketen stör inte
Kanske lite mer, en 15703 väger 169 gram enligt watchcollectinglifestyle och jag tänker mig att Safari'n väger ungefär samma.En ROO väger mer än 150gr. Ballt oavsett. Jag hade iaf kört RM om jag var tennisproffs.
Vad är det för något?Guardiola på gårdagens presskonferens.
Såg ut som en Sea Dweller är inte hundra på att det inte är en Deep Sea. Såg stor ut.Vad är det för något?
Han äger en DSSD men har lite andra klockor också.Såg ut som en Sea Dweller är inte hundra på att det inte är en Deep Sea. Såg stor ut.
Skulle vara kul att veta vilken klocka det ärTrevlig kille, den där Paul.
www.viasatsport.se/sport/fotboll/nyheter/pogbas-galna-gava-till-forna-lagkamraterna
Stod och pratade lite med Pekka Rinne idag efter deras träning. Han hade en sub på sig med vad som såg ut som lite gulnade index. Frågade om den och visade sig att han har intresse för klockor. Klockan i sig var en årsklocka. Min fru har sett honom med en "Black rolex with diamonds", som hon uttryckte det. Hon hade frågat om den och fått svaret att det var den första klockan han köpte när han kom till nashville. modell har hon ingen aning om då hon är totalt ointresserad av klockor
Min fru brukade sköta hans hemsida. Dom är tillräckligt bra "kompisar" för henne att ha hans nummer, adress och fått en och annan födelsedagspresent. Han brukade även kunna skicka en vink till henne/oss när hon hade biljetter nere vid glaset. Men inte tillräckligt kompisar för att bli hembjudna eller gå ut och äta osv. Så det är genom henne som jag kunde göra det, och även bytt ett par ord med andra spelare. Skulle jag kunna få jobb inom laget, som ja....vad som helst så skulle jag lätt överväga att stanna kvar.Coolt, jobbar du med hockey eller är du en spelare själv?
Förmodligen värdens mest eleganta som lärt honom
Detta är riktig elegans.
Förmodligen värdens mest eleganta som lärt honom
Han har en 5711 i stål om jag har förstått rätt. Han har även en 5712, en 5980 och 5131.Har han också en 5711P?
Har han också en 5711P?
What he said.Han har en 5711 i stål om jag har förstått rätt. Han har även en 5712, en 5980 och 5131.