Vad är det Mourinho har på armen?
Någon Hublot av något slag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad är det Mourinho har på armen?
Hublot har gjort en modell till Mou som heter "The special one" om jag inte minns fel,antar det är den han bärVad är det Mourinho har på armen?
Jag har också sett den där men tycker inte att det ser ut som den på bilden. Hmm...Hublot har gjort en modell till Mou som heter "The special one" om jag inte minns fel,antar det är den han bär
Edit:är kanske inte den han bär på bilden?
Var själv tvungen att googla fram bilden i efterhand och håller med dig att det liknar inte den!Jag har också sett den där men tycker inte att det ser ut som den på bilden. Hmm...
Den är det! Oerhört snyggt googlat *applåd*Var själv tvungen att googla fram bilden i efterhand och håller med dig att det liknar inte den!
Någon Uefa/FIFA/VM/EM/CL-edition? ser ut som någon av modellerna där man har 45min +tillägstid mellan kl 10 och 2
visst ser det ut som om hans klocka har en röd pusher? Är det PSG han bär?
Hehe, tackDen är det! Oerhört snyggt googlat *applåd*
AP ROONågon som kan se vad Henrik Stenson bär för klocka?
Någon som kan se vad Henrik Stenson bär för klocka?
Han är ju en av Audemars Piguet ambassadors.Någon som kan se vad Henrik Stenson bär för klocka?
Vad kör Guillaume Nery?
Brilliant! Tackar och bockar. Slänger upp en cool Nery-video som belöningBall står det ju på dräkten och det verkar ju stämma:
http://www.ablogtowatch.com/ball-watches-free-dive-ambassador-guillaume-nery-underwater-epic-video/
Jäkligt cool videoBrilliant! Tackar och bockar. Slänger upp en cool Nery-video som belöning
Fan vad man gillar honom. Tack för länken.Xabi Alonso verkar ha ett par fina pjäser...
Stilig herre med bra smak.Fan vad man gillar honom. Tack för länken.
En Daytona. 116500LN antar jagså vad har Z för klocka då? (från en som har dålig koll) =)
Gick precis förbi Hublot här i Abu Dhabi och såg denna. Troligare va?Var själv tvungen att googla fram bilden i efterhand och håller med dig att det liknar inte den!
Någon Uefa/FIFA/VM/EM/CL-edition? ser ut som någon av modellerna där man har 45min +tillägstid mellan kl 10 och 2
visst ser det ut som om hans klocka har en röd pusher? Är det PSG han bär?
Hehe, känns mer rimligt jaGick precis förbi Hublot här i Abu Dhabi och såg denna. Troligare va?
Han har klass!
Xabi Alonso verkar ha ett par fina pjäser...
Lewis Hamilton kör Patek (för visst är det det?) på presskonferensen inför Abu Dhabis F1 Grand Prix.
Jag tror att det är denna han har på armen.Lewis Hamilton kör Patek (för visst är det det?) på presskonferensen inför Abu Dhabis F1 Grand Prix.