Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hans RM027 är fantastisk
Ja, den är fin.Hans RM027 är fantastisk
Tror tvärtom att de säljer i princip allt det producerar och till snuskigt höga priser. Finns en bra artikel om att RM är som en nål i kostymslaget för de rika.Säljår dem alls klockar? Känns som varenda som äger RM är spons.
Man får hoppas att han har den som tidtagarur och bara på planen...IFK Göteborgs tränare Jörgen Lennartsson sportar en 500 kronorsklocka från Uropenn. En Casio SGW-100F.
Kanske inte den enda men absolut den stiligasteDen enda stiliga fotbollsspelaren, Andrea Pirlo, här med en nautilus
Bästa vet jag inget om, fotboll är en extremt överskattad sport.Kanske inte den enda men absolut den stiligaste
Ehh, va?Bästa vet jag inget om, fotboll är en extremt överskattad sport.
Det var inte Erik Johansson? Dem är rätt lika! Han spelar dessutom i FC Köpenhamn så känns mer rimligtÄr till 99% säker på att jag i lördags såg Erik Karlsson på Ströget i Köpenhamn med en AP ROO på armen. Om inte så va det nån som va väldigt lik honom som hade den på armen..
Ja.Ehh, va?
Hmm har aldrig tänkt på att de är så lika förut men det kan nog vara så ja..Det var inte Erik Johansson? Dem är rätt lika! Han spelar dessutom i FC Köpenhamn så känns mer rimligt
Johansson:
Karlsson:
Den enda stiliga fotbollsspelaren, Andrea Pirlo, här med en nautilus
Då får hon ta och lämna tillbaka den nu haha.Mikaela Laurén:
"På armen glittrar en Rolex. Inte någon miljonvariant typ den som Badou Jack fick när han blev världsmästare av sin promotor Floyd Mayweather Jr utan en begagnad. Inköpt för egna pengar.
– Jag är champ. Jag ska unna mig en Rolex. För mig är det viktigt. Nu har jag nått dit jag vill och det ska gå ännu bättre. Köpet är en form av bekräftelse, en present till mig själv. Fast jag har tagit ut den i förskott för segern över Klara."
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/kampsport/boxning/article23261783.ab
Han verkar gilla att färgmatcha klocka och kläder.Stan Wawrinka vann årets US open med en ROO Chrono på handleden