Day Date på Wernbloom.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
IMO ett för tillfället riktigt dåligt val.EK65 ser ut att rocka Richard Mille på Hagelins bröllop
PS. skaplig amount of hockeytalang på samma bild DS
Håller med till väldigt många procent. Ännu konstigare med tanke på att han utger sig för att ha ett stort klockintresse.IMO ett för tillfället riktigt dåligt val.
Att gilla dyra klockor, och att visa upp dem, likställer inte jag med att ha ett stort intresse. Han får nog revidera sitt uttalande.Håller med till väldigt många procent. Ännu konstigare med tanke på att han utger sig för att ha ett stort klockintresse.
Minns bara något program där Patrik Sjöberg gled runt och hängde med lite folk inför ett OS. Herrarna diskuterade lite kring att "klockan är den enda accesoaren som vi män har" osv osv floskler osv.Att gilla dyra klockor, och att visa upp dem, likställer inte jag med att ha ett stort intresse. Han får nog revidera sitt uttalande.
Såg att du la upp en också lägger upp denna skönhet på EK RMEK65 ser ut att rocka Richard Mille på Hagelins bröllop
PS. skaplig amount of hockeytalang på samma bild DS
Håller med till väldigt många procent. Ännu konstigare med tanke på att han utger sig för att ha ett stort klockintresse.
För att det ser löjligt ut.Tycker tvärt om. Ju större klockintresse, desto mer skiter man i "regler" för bärande.
Älskar du sneakers bär du dessa till whetever
Om hans RM kändes bäst dagen för bröllop.. så varför inte.
För att det ser löjligt ut.
Vem bestämmer vad som är löjligt?För att det ser löjligt ut.
Givetvis. Men alla åsikter är väl subjektiva? Om jag skriver att "det ser löjligt ut" så krävs ingen raketforskare för att räkna ut att det är min subjektiva åsikt.Vem bestämmer vad som är löjligt?
Varför ska man vara som alla andra och följa någon "norm"?
Bär det du själv tycker om och skit i vad alla andra tycker
Visst är det så! Tycke och smak är individuelltGivetvis. Men alla åsikter är väl subjektiva? Om jag skriver att "det ser löjligt ut" så krävs ingen raketforskare för att räkna ut att det är min subjektiva åsikt.
Ja, det kan tyckas vara hyfsat tillspetsatVisst är det så! Tycke och smak är individuellt
Men att påstå att han ska revidera sitt uttalande om att vara klockintresserad för att han bär en viss klocka vid ett visst tillfälle för att du tycker det ser löjligt ut är väl att ta det till en orimlig nivå..
https://klocksnack.se/threads/kända-svenskars-klockor.1622/page-105#post-1938176Badou Jack var med i Sommarkväll på svt i lördags och prata lite blygt om sin present av Mayweather... vad är det för klocka han har?
Ca 12:30 in i klippet.
https://www.svtplay.se/video/144948...-rickard-olsson-sasong-5-avsnitt-3?start=auto
Badou Jack var med i Sommarkväll på svt i lördags och prata lite blygt om sin present av Mayweather... vad är det för klocka han har?
Ca 12:30 in i klippet.
https://www.svtplay.se/video/144948...-rickard-olsson-sasong-5-avsnitt-3?start=auto
Tankesport, knappast idrott ?Är schack verkligen en idrott?