Nästan, det är tryckt på handsken.Hamilton har en påmålad IWC Big Pilot på overallärmen när han tävlar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nästan, det är tryckt på handsken.Hamilton har en påmålad IWC Big Pilot på overallärmen när han tävlar.
Alfie med en Daytona månne? Men vad har Wikegård? Bilder från Viasat hockeys respektive Wikegårds Facebook-sidor.
Alfie med en Daytona månne? Men vad har Wikegård? Bilder från Viasat hockeys respektive Wikegårds Facebook-sidor.
Finns ingen omega modell som ser ut så där.Omega dykare?
Tag Heuer Aquaracer?Omega dykare?
Tag Heuer Aquaracer väl?Alfie med en Daytona månne? Men vad har Wikegård? Bilder från Viasat hockeys respektive Wikegårds Facebook-sidor.
Kan vara en gåva, är ju rätt vanligt inom idrottsvärlden!Otippat med Platona på Alfie ändå. Han uppfattas inte så vräkig.
Finns ingen omega modell som ser ut så där.
Tag Heuer Aquaracer?
Tag Heuer Aquaracer väl?
Edox Chronorally: https://www.edox.ch/shop/en/sportin...hronograph-titanium-with-silver-dial-276.htmlVad är det för klocka Marcus Ericsson har på bilden?
Har mina tveksamheter kring den där.I Krasnodar får man en special-Rolle efter 100 matcher.
Jag tänker inte uttala mig om äkthet för det har jag för dålig koll på men det skulle ju vara väldigt oväntat att en rysk miljardär köper fejk till en spelare som eventuellt kan köpa en äkta för en fjärdedel (ren gissning) av sin månadslön.Har mina tveksamheter kring den där.
Tror inte heller en miljardär köper fejk till sina spelare. Skammen att bli påkommen svider nog betydligt mkt mer än 90 000 kr.Jag tänker inte uttala mig om äkthet för det har jag för dålig koll på men det skulle ju vara väldigt oväntat att en rysk miljardär köper fejk till en spelare som eventuellt kan köpa en äkta för en fjärdedel (ren gissning) av sin månadslön.
Min logiska förklaring är att hans "custom"-grejer, dvs tavlan, är fake.Jag tänker inte uttala mig om äkthet för det har jag för dålig koll på men det skulle ju vara väldigt oväntat att en rysk miljardär köper fejk till en spelare som eventuellt kan köpa en äkta för en fjärdedel (ren gissning) av sin månadslön.
Inte konstigare än den gamle diktatorn Gaddafi’s Rolex med sin egen signaturMin logiska förklaring är att hans "custom"-grejer, dvs tavlan, är fake.
Rika och mäktiga har gjort så i alla tider. Poppis bland diktaturer i Mellanöstern sen way back.Min logiska förklaring är att hans "custom"-grejer, dvs tavlan, är fake.
ser onekligen lite trångt ut mellan ROLEX och oyster perpetual ...Min logiska förklaring är att hans "custom"-grejer, dvs tavlan, är fake.
ser onekligen lite trångt ut mellan ROLEX och oyster perpetual ...
Som jag sa tidigare så är jag nog inte rätt person att bedöma äkthet utan tyckte mest det verkade ologiskt att en miljardär skulle ge bort nåt annat än äkta vara. Sen tyckte jag att det de två övre raderna nästan sitter ihop men det kan ju vara vinkeln bilden är tagen i som gör det.Det är trångt på min Hulken med.
Varför skulle tavlan vara ommålade när det enbart är ett extra tryck på den?
Självklart är trycket ditsatt på original tavlan. Vore sjukt onödigt och ologiskt att måla om hela tavlan enbart för det trycket.
jämför swiss made och sekundmarkeringarna på din vs dennaDet är trångt på min Hulken med.
Varför skulle tavlan vara ommålade när det enbart är ett extra tryck på den?
Självklart är trycket ditsatt på original tavlan. Vore sjukt onödigt och ologiskt att måla om hela tavlan enbart för det trycket.
jämför swiss made och sekundmarkeringarna på din vs denna
Det finns ju dock exempel på folk med mycket pengar som givit bort fejk-klockor. Exempelvis gav John Mayer fejk-Rolex till sina flickvänner, så att fejk-klockor inte skulle förekomma i kretsar med mycket pengar går nog aldrig att utesluta. Fast är dock tveksam till att en rysk oligark skulle syssla med sådant!Äh, den där är inte fejk. Kan man pröjsa spelare 50MSEK om året är jag högst tveksam till att man orkar lägga ner tid och kraft på fejkklockor.
Nu var det väl inte en fejk-Rolle med Mayers emblem? Det här är ju trots en oligarkklocka med hans emblem på...Det finns ju dock exempel på folk med mycket pengar som givit bort fejk-klockor. Exempelvis gav John Mayer fejk-Rolex till sina flickvänner, så att fejk-klockor inte skulle förekomma i kretsar med mycket pengar går nog aldrig att utesluta. Fast är dock tveksam till att en rysk oligark skulle syssla med sådant!
Äh, den där är inte fejk. Kan man pröjsa spelare 50MSEK om året är jag högst tveksam till att man orkar lägga ner tid och kraft på fejkklockor.